• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
پنج شنبه 8 آذر 1397
کد مطلب : 39151
+
-

دعوای دنباله‌دار

اختلاف سرمربی پرسپولیس و کی‌روش دیگر عادی شده و مصاحبه‌های این دو علیه هم حالا دیگر به موضوعی نه جذاب، بلکه خسته‌کننده تبدیل شده است. همین اتفاق باعث شد تا روز دوشنبه فدراسیون فوتبال با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس اعلام کند که برانکو نباید دیگر علیه کی‌روش و تیم ملی مصاحبه کند. سرمربی سرخپوشان در پایان تمرین روز دوشنبه اعلام کرد که موضوع کی‌روش دیگر برای او مهم نیست. اما با وجود اینکه فدراسیون فوتبال به‌دنبال ایجاد آرامش در فضای فوتبال ایران بود درست چندساعت بعد کی‌روش با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود دوباره علیه برانکو صحبت کرد تا همچنان آتش این اختلاف را روشن نگه دارد.
حمیدرضا گرشاسبی -سرپرست باشگاه پرسپولیس- هم بعد از انتشار پست کی‌روش در نامه‌ای به حاشیه‌های دیروز واکنش نشان داد. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نامه‌ای خطاب به مهدی تاج نوشت: «با توجه به درج مطالب و ادعاهای غیرواقع و غیرمنصفانه در این نامه، به فوریت جلسه‌ای تشکیل شود تا این مسائل مورد بررسی قرار بگیرد».
   درخواست پرسپولیس از برانکو برای سکوت
در عین حال مسئولان باشگاه پرسپولیس به برانکو گوشزد کرده‌اند که با توجه به درپیش بودن جام‌ملت‌ها دیگر علیه سرمربی تیم ملی مصاحبه نکند و خود باشگاه پیگیر صحبت‌های کی‌روش علیه برانکو خواهد بود. به همین دلیل از سرمربی سرخ‌ها خواسته شده که تمرکز خود را روی ادامه رقابت‌های لیگ و نفرات مورد نظرش برای نیم فصل دوم بگذارد. شنیده‌ها حاکی از آن است که برانکو با توجه به شرایط تیم این موضوع را قبول کرده و اعلام کرده است که تا زمانی که کی‌روش علیه او صحبتی نکند دیگر حرفی نخواهد زد و سکوت خواهد کرد.
   کی روش ساکت نماند
کارلوس کی‌روش ساعاتی بعد از درخواست فدراسیون از باشگاه پرسپولیس و برانکو، در بیانیه تازه خود که در صفحه فیسبوک‌اش منتشر کرد با کلماتی کنایه‌آمیز و چندلایه سرمربی پرسپولیس را خطاب قرار داد. کی‌روش با اشاره به صحبت‌های خشمگینانه برانکو بعد از بازی لیگ برتر با ذوب‌آهن، باز هم به او طعنه زد تا آتش این دعوا را روشن نگه دارد. او در فیسبوک‌اش نوشت: «با توجه به شرایط فعلی فوتبال ایران من نمی‌خواستم در این سیرک شرکت کنم (مصاحبه برانکو در تاریخ 23آوریل 2018). 
افرادی که می‌دانند چگونه از قدرت استفاده کنند و از مصونیت برخوردارند، مجازات نمی‌شوند. اگر در مسیر جهنم قرار دارید به راه خود ادامه دهید (وینستون چرچیل).
هی آقای معلم (لباس جدیدی بر تن کن)، دست از سر اون بچه‌ها بردار؛ اقتباس از پینک فلوید».
 

این خبر را به اشتراک بگذارید