• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 7 آذر 1397
کد مطلب : 38969
+
-

پرچم یا پاداش؟

پرچم یا پاداش؟

بازیکنان پرسپولیس روز دوشنبه با وجود حضور در ورزشگاه کاظمی، حاضر نشدند تمرین کنند و ترجیح دادند به جای حضور در زمین چمن در رختکن بمانند. این نخستین بار نبود که سرخپوشان به‌خاطر مشکلات مالی دست به چنین کاری زدند، اما از سوی کاپیتان تیم و مسئولان باشگاه تلاش زیادی شد تا نشان دهند که اعتصابی در کار نبوده؛ هرچند مشخص است که سرخپوشان از شرایط مالی خود حسابی شاکی هستند. با این حال سرخ‌ها تلاش عجیبی کردند تا با طرح موضوعات مختلف ماجرای اعتصاب را تکذیب کنند.
   برانکو: گرشاسبی تلاش کرده اما...
اولین نفری که خبر اعتصاب بازیکنان را اعلام کرد سرمربی تیم بود. برانکو در این مورد گفت: «قطعا گرشاسبی خیلی تلاش کرده است. او‌ بدهی‌هایی را که مربوط به چندین سال قبل بود تسویه کرد اما بازیکنان به من اطلاع دادند که طلب بسیار زیادی دارند. بازیکنان بابت تلاش و زحمتی که انجام دادند انتظار دارند باشگاه برای حل مشکلات آنها تلاش مضاعفی داشته باشد. من همیشه در کنار بازیکنان و سمت آنها هستم. همانطور که باشگاه نسبت به بازیکنان وظایفی دارد نسبت به کادرفنی هم این وظایف را هم دارد».
   حسینی: به‌خاطر هواداران اعتصاب کردیم!
روز دوشنبه وقتی بازیکنان پرسپولیس حاضر نشدند تمرین کنند و یکی‌یکی محل تمرین را ترک کردند، سیدجلال حسینی -کاپیتان سرخپوشان- در واکنش به این سؤال که چرا در این شرایط حساس، پرسپولیسی‌ها دست به اعتصاب زدند، گفت:«ما به‌خاطر اینکه حق هواداران ضایع نشود، این کار را کردیم!».
   گرشاسبی: اتفاقا بازیکنان تمرین کردند
مدیرعامل سرخ‌ها اما نظر دیگری دارد. در شرایطی که سرمربی پرسپولیس گفته بود بازیکنان تیم به‌خاطر شرایط مالی تمرین نکرده‌اند، اما دوشنبه شب گرشاسبی در گفت‌وگو با برنامه 90 درخصوص اعتصاب بازیکنان گفت: «اتفاقا بازیکنان تیم اصلا اعتصاب نکرده‌اند و حتی روز دوشنبه تمرین کرده‌اند. آنها فقط به‌خاطر پرچم ژاپن عصبانی بوده‌اند».
   نوراللهی: ما اعتصاب نکردیم
احمد نوراللهی هم نظری مشابه کاپیتان دارد. او درباره اینکه بازیکنان این تیم تمرین نکردند، گفت:‌ «ما اعتصاب نکردیم و اعتصابی هم در کار نیست. ما اگر حرفی هم می‌زنیم برای هواداران است و به خاطر آنها تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم. تا اینجا به عشق هواداران جلو آمدیم و کار را پیش بردیم و از اینجا به بعد هم تلاش می‌کنیم تا هوادارانمان را راضی نگه داریم. ما به عشق هواداران بازی می‌کنیم اما می‌بینید که وضعیت تیم چگونه است و چقدر مصدوم روی دست تیم باقی مانده چرا که واقعاً بازی‌های ما فشرده و سنگین است و این مسئله کار ما را بسیار سخت کرده است.»
   سرخپوشان به‌دنبال پاداش آسیایی
شنیده‌ها حاکی از این است که قرار بود بعد از نایب قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باشگاه پرسپولیس پاداش ویژه‌ای را به بازیکنان پرداخت کند. اما با وجود گذشت چندین روز از پایان فینال لیگ قهرمانان هنوز این اتفاق نیفتاده است. به همین دلیل بازیکنان پرسپولیس خیلی از این موضوع ناراحت هستند و از مدیریت باشگاه خواسته‌اند که زودتر به قول خود عمل کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید