• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 6 آذر 1397
کد مطلب : 38871
+
-

محاکمه معروف شاید هیچ وقت!

محاکمه معروف شاید هیچ وقت!

سعید معروف باز هم تنبیه نمی‌شود؟ این سؤالی است که منتقدان از فدراسیون والیبال دارند. معروف -پاسور و کاپیتان تیم ملی- روزهای آخر مهرماه پستی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد؛ پستی که کلمات و مَثَل‌های توهین‌آمیز داشت؛ واکنشی غیرمعمول به کنار گذاشته شدن سرپرست تیم ملی. این پست معروف روزهای آخر مهر منتشر شد و قرار بود کمیته انضباطی تشکیل و تکلیف معروف روشن شود، اما نزدیک به یک هفته هم از آذر گذشته و خبری نیست. بعضی‌ها از فدراسیون دلسرد شده‌اند و می‌گویند در روزهایی که احمد ضیایی به‌دنبال این است که راهی پیدا کند تا قانون منع حضور بازنشستگان در پست‌های مدیریت شامل حالش نشود و در ریاست فدراسیون بماند، چندان به فکر مسائل دیگر نیست. بعضی‌هم می‌گویند او منتظر است تکلیفش مشخص شود تا سختگیرانه‌ترین مجازات را برای معروف درنظر بگیرد.
گفته می‌شود دیوان عدالت اداری ادله ضیایی  را برای بازنشسته نبودن پذیرفته و رأیی که دیوان صادر کرده باید برای ابلاغ، مراحل قانونی را طی کند. در این شرایط چرا فدراسیون و کمیته انضباطی محرومیتی برای معروف درنظر نمی‌گیرد و اگر گرفته چرا اعلام نمی‌کند؟
معروف در لیگ ایران بازی نمی‌کند و بازیکن سیه‌نای ایتالیاست. کمیته انضباطی باید رأیی صادر کند که قابل اجرا باشد. با توجه به اینکه او در ایران بازی نمی‌کند و شایعه شده تصمیمی برای بازی در تیم ملی هم ندارد، هیچ رأیی نمی‌تواند قابل اجرا باشد. گفته می‌شود معروف برای بازی در تیم ملی شرط گذاشته؛ اینکه خوش‌خبر و چند نفر دیگر حتما باید کنار یا در خود تیم ملی باشند. این خواسته معروف هم تا زمانی که ضیایی در فدراسیون والیبال باشد،بعید است عملی ‌شود و این به‌معنای خداحافظی ناخواسته او از تیم ملی است.
برخی نزدیکان به والیبال معتقدند معروف به چند دلیل دیگر انگیزه زیادی برای بازی در تیم ملی ندارد. با والیبال به موفقیت‌هایی که هر بازیکنی در ایران دنبالش بوده، رسیده؛ بازی در لیگ جهانی، جام‌جهانی، قهرمانی جهان و المپیک. در سن 33سالگی بعید به‌نظر می‌رسد که او به فکر موفقیت دیگری باشد. شایعه دیگری هم درباره معروف مطرح است؛ اینکه معروف ممکن است به مهاجرت فکرکند. پیش از این برخی نزدیکانش گفته بودند،این احتمال می رود که او در آینده برای همیشه از ایران خارج شود. 

این خبر را به اشتراک بگذارید