• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 3 آذر 1397
کد مطلب : 38657
+
-

این 3 امتیاز را از دست نمی‌دهیم

این 3 امتیاز را از دست نمی‌دهیم

حمید‌رضا‌علیپور| با نزدیک شدن به پایان نیم‌فصل سرخپوشان در آستانه باز شدن پنجره نقل‌و انتقالات‌شان قرار دارند. در چنین شرایطی حالا هواداران پرسپولیس بی‌صبرانه منتظر هستند تا در آغاز نیم فصل دوم و اضافه‌شدن ستارگانی مانند ترابی و سروش رفیعی و شریفی و چند بازیکن دیگر به بازیکنان فعلی تیم پر قدرتی را در نیم فصل دوم ببینند. با وجود این از حالا شاید خیلی از بازیکنان حال حاضر پرسپولیس نگران آینده خود باشند. گادوین منشا فصل گذشته مطابق انتظارها درخشان نبود و اگر پنجره سرخپوشان بسته نمی‌ماند شاید خیلی زودتر از پرسپولیس جدا می‌شد اما مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس این فصل دوباره به روزهای اوج خود برگشته و عملکرد خیلی خوبی را از خود به نمایش گذاشته است و به‌نظر می‌رسد کنار گذاشتن این بازیکن حالا دیگر به‌کار بسیار سختی تبدیل شده باشد. منشا در گفت‌وگو با همشهری درخصوص شرایط این روزهای خودش و لیگ قهرمانان آسیا با همشهری به گفت‌وگو پرداخت:
  پرسپولیس برد روحیه بخشی را در بازی برابر پیکان به‌دست آورد.
بله واقعا دیدار سختی بود. ما اصلا نمی‌دانستیم که باید برابر پیکان بازی کنیم و به همین دلیل با صلاحدید برانکو به مرخصی رفتیم. خود من و رادو یک روز مانده به بازی به ایران برگشتیم و اصلا تمرین نکردیم اما خوشحال هستم که توانستیم 3امتیاز را کسب کنیم.
 در برابر پیکان تیم سابق خودت همیشه خوب بازی می‌کنی.
من همیشه سعی می‌کنم که برابر تیم‌های دیگر با تمام توان خودم بازی کنم اما به هر حال من از پیکان به پرسپولیس آمدم و به همین دلیل جلوی این تیم انگیزه زیادی دارم.
 این روزها به یکی از بازیکنان مهم پرسپولیس تبدیل شده‌ای.
برای من مهم نتیجه گرفتن تیم است. ما در این فصل روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم و کمبود بازیکن ما را اذیت کرد اما هرگز دست از تلاش بر نداشتیم. به همین دلیل برای من مهم همیشه این بوده که در هر شرایطی دوندگی کنم و تمام تلاش خودم را برای موفقیت تیم انجام دهم.
 به‌نظر می‌رسد که در خط حمله کاملا با علیپور به هماهنگی رسیده‌اید.
من با اکثر بازیکنان تیم رابطه خیلی خوبی دارم. با علیپور هم هرروز تمرینات خوبی را انجام می‌دهیم تا هماهنگی خوبی پیدا کنیم و از اینکه می‌بینم علیپور گلزنی می‌کند خیلی خوشحال می‌شوم و امیدوارم که او بتواند امسال هم آقای گل شود.
 هنوز افسوس از دست دادن قهرمانی در آسیا را می‌خوری؟
بله واقعا خیلی از این موضوع ناراحت هستم اما خوشحالم که به‌عنوان بهترین تیم غرب آسیا در حضور تیم‌های ثروتمند توانستیم به فینال برسیم. مطمئن باشید که حالا دیگر تمام آسیا روی پرسپولیس حساب ویژه‌ای باز خواهند کرد.
 نظرت در مورد قرعه پرسپولیس در دور جدید لیگ قهرمانان آسیا چیست؟
به‌نظرم در گروه بسیار سختی افتادیم اما تلاش می‌کنیم تا این فصل هم نتایج خوبی را کسب کنیم.
 این هفته باید در برابر تراکتور به میدان بروید.
تراکتور تیم بسیار خوبی است و چند بازیکن ملی‌پوش دارد اما ما نمی‌خواهیم سه امتیاز خانگی را از دست بدهیم و در کنار هوادارانمان به‌دنبال پیروزی هستیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید