• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 3 آذر 1397
کد مطلب : 38536
+
-

رهبر معظم انقلاب در دیدار خانواده شهدای امنیت:

با نشاط و پرانگیزه همیشه در صحنه باشید

رهبری
با نشاط و پرانگیزه همیشه در صحنه باشید


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی اخیرا در دیدار جمعی از خانواده‌های شهدای امنیت، آنان را به حرکت در راه شهدایشان در خدمت به مردم توصیه کرده و فرمودند: همیشه بانشاط و پرانگیزه در صحنه باشید و همانطور که شهدایتان به کشور، نظام و اسلام خدمت کردند، شما هم خدمت کنید.  در این دیدار که خانواده‌های 6شهید امنیت کشور حضور داشتند، رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به سختی‌های دوران خدمت شهدای امنیت، تأکید کردند: «محل خدمت این شهدا یکی از سخت‌ترین محل‌های خدمت [غرب کشور] است. این شهدای شما در زمان حیات‌شان واقعا مثل یک شهید عمل کردند.»


تقریظ رهبرمعظم  انقلاب بر‌کتاب «ره‌نمای طریق»



تقریظ حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بر کتاب «ره‌نمای طریق» آیت‌الله محمدعلی جاودان منتشر شد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در ابتدای این کتاب که حاوی پاسخ‌های مکتوب و عالمانه آیت‌الله جاودان به پرسش‌های مردم و به‌ویژه جوانان در مسائل مبتلا به آنان در حوزه‌های گوناگون اخلاقی و اعتقادی و معنوی است، مرقوم فرمودند: «بخش عمده‌ای از کتاب مطالعه شد، مطالب سودمند بسیاری در آن هست که برای جوانان دانستن آن لازم یا راه‌گشا است. خداوند به همه آنها توفیق دهد و مؤلف محترم را محفوظ بدارد بمنّه و کرمه. مرداد۹۷» کتاب «ره‌نمای طریق» مشتمل بر ۵۸۰سؤال پرسیده‌شده در موضوعات گوناگون از آیت‌الله جاودان و پاسخ‌های ایشان به این سؤالات است. این کتاب در سال۱۳۹۴ از سوی مؤسسه «ایمان ماندگار» تهیه و منتشر شده است.

سؤالات این مجموعه، همان سؤالاتی است که مردم و به‌خصوص جوانان از طریق پایگاه اینترنتی آیت‌الله جاودان از ایشان پرسیده‌اند و ایشان به آنها پاسخ داده است. جمعی از محققین و شاگردان استاد، از میان انبوه سؤالات پرسیده‌شده طی 5سال، سؤالاتی را انتخاب، تصحیح و تحقیق نموده و پس از دسته‌بندی
 در قالب این کتاب عرضه نموده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید