• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 1 آذر 1397
کد مطلب : 38474
+
-

با مردم

با مردم

 هفته وحدت مبارک
 وحدت شیعه و سنی که از دیرباز در کشور بوده، خاری در چشم دشمنان است. این هفته پرمهر بر همه وحدت آفرینان مبارک باد.
صلواتی از کردستان

   کندی تعریض محورهای شمالی
 سال‌هاست محورهای شمالی کشور ازجمله هراز در حال تعریض هستند. کندی تکمیل این پروژه‌ها به حدی است که خود همین تعریض عامل تصادفات شده است.
اصغری از بابل

  مشکلات خط اتوبوسرانی اندیشه به آزادی
 دوستان راننده خط اندیشه به پایانه آزادی و بالعکس خیلی دوست دارند مسافران را در صف‌های طولانی ببینند؛ زیرا با وجود چندین اتوبوس پای نوبت، باز اصرار به‌وجود صفوف طویل دارند؛ شاید برای به رخ کشیدن سایر خطوط حاضر در پایانه. لطفا مسئولان امر رسیدگی فرمایند.
یک شهروند از اندیشه فاز یک

  بوی بد مسیل میرداماد
 بوی بد تعفن مسیل واقع در میرداماد نزدیک بزرگراه حقانی مدت‌هاست باقی است و کار به جایی رسیده که مشکلات تنفسی ایجاد کرده است. بی‌شک لایروبی این مسیل کار چندان سختی نیست فقط همت می‌خواهد که امیدواریم به سرعت در مسئولان ایجاد شود.
عبادتی از تهران

@ معلمان بازنشسته مدارس استثنایی محروم از حقوق و بیمه
 معلمان مدارس استثنایی، پس از۳۰سال خدمت، اکنون بعد از بازنشستگی، به‌دلیل اختلافات مالی بین وزارت آموزش و پرورش و صندوق بازنشستگی از حقوق ماهانه و بیمه‌درمانی پایه محروم هستند. این قشر زحمتکش در این دوره از زندگی که طبیعتا هزینه‌های مضاعفی دارند با قطع حقوق و عدم‌صدور حکم از سوی صندوق بازنشستگی، آبروی خود را در خطر می‌بینند. ضمن آنکه درصورت هرگونه نیاز به خدمات پزشکی و درمانی به‌دلیل قطع بیمه پایه، چالشی عظیم در برابرشان می‌بینند. تصور کنیم معلمی را که خود و یا یکی از اعضای خانواده‌اش تحت درمان بیماری خاص قرار دارد، با چنین وضعی، آیا امکان ادامه درمان فراهم است؟ انتظار می‌رود که دو نهاد دولتی با تعامل و تدبیر، اختلافات خود را حل کنند تا تبعات اختلافات‌شان، موجب چنین مشکلاتی نشود.
جلالی

   هوای حیوانات را داشته باشیم
 از مردم و مسئولان دعوت می‌کنیم در روزهای سرد و برفی هوای حیوانات را داشته باشند تا به حفظ و بقای محیط‌زیست و حیات‌وحش کمک شود.
لبافی از تهران

  تسهیلات ناکافی کشاورزی
 دولت ‌پول‌ کافی‌ بابت‌ تسهیلات‌ مصوب‌ به ‌بانک ‌کشاورزی ‌شهر محروم ‌و زلزله‌زده ‌طبس‌ نمی‌دهد و با این‌همه ‌افزایش ‌هزینه‌ها، گندم ‌را از ما به ‌قیمت ‌بسیار پایین می‌خرد ‌و آن را هم ‌بلافاصله ‌بابت ‌برق ‌پمپ ‌آب‌ و کود و سم ‌پس می‌گیرد و ما نفس‌های ‌آخر را می‌کشیم‌.
کریم سبزدهی

  کارت سوخت تأثیری درثبات قیمت ندارد
 مسئولان مطمئن باشند اگر کارت سوخت و استفاده از آن اجباری شود تأثیری به حال صرفه‌جویی در مصرف بنزین و ثبات قیمت آن ندارد. پولدارها که همیشه پولدارند و فقیرها هم که همیشه فقیر، پس فقط قشر فقیر، مسافرکش و راننده هستند که برای یک لقمه نان بیشتر دربه‌در بنزین می‌شوند.
رضوانی از کیاشهر

 قیمت‌های یکسان تعاونی و بازار آزاد
 تعاونی مجتمع فولاد مبارکه اصفهان هراز چند گاهی با تغییر مدیریت دچار نابسامانی در روند عرضه و توزیع می‌شود. در مراجعه‌ای که به این تعاونی داشتم در غرفه روغن و مواد خوراکی اکثر قیمت‌های روی کالا پاک شده و در قسمت تنقلات قیمت بیسکوییت، پفک و... اغلب با قیمت‌‌های فروش در بیرون تعاونی تفاوتی ندارد. مسئولان تعاونی و صندوق هم اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند و مشتریان در انتظار پاسخند که پس تفاوت تعاونی با سایر فروشگاه‌ها چیست؟ 
ابراهیم ایرانپور مبارکه

   طرح پاییزه کتاب شهرستان‌ها
 طرح پاییزه کتاب در شهرستان‌ها بی‌رنگ و بو است. در کنار کتاب‌هایی که در مکان‌های تعیین شده عرضه می‌شود، بیشترین عناوین مربوط به کتاب‌های آشپزی، تعبیر خواب، فال، عشق، رمان و نیز اقلامی از جمله النگو، دستبند و... است.
مسعودی از بجنورد

   چرا آرام نمی‌شویم؟
 در روزنامه چهارشنبه 30آبان تیتری داشتید با عنوان چرا آرام نمی‌شویم؟ پاسخ آن واضح است، نه کارشناس می‌خواهد نه دکتر نه مسئول و آن این است که چون خود ما مردم و مسئولان نمی‌خواهیم که آرام شویم.
ناشناس

  خبرهای اختلاس
 خبر اختلاس‌هایی که هرازچندگاهی منتشر می‌شود نشان می‌دهد مسئولان در دولت گذشته و کنونی چقدر بی‌مبالات و سهل‌انگار هستند. با این روند به‌نظر می‌رسد تا چند دهه باید منتظر شنیدن خبرهای اختلاس باشیم.
ناشناس

   وعده بسته حمایتی
 یکی بگوید کسانی که نه کار دارند نه بیمه، چطور می‌توانند از بسته حمایتی دولت برخوردار شوند. برخی مانند من یک سال است بیکارشده‌اند پس طبیعتا بیمه هم ندارند ؛ مانند من کم نیستند.
49...091029

این خبر را به اشتراک بگذارید