• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 1 آذر 1397
کد مطلب : 38466
+
-

تعامل ادامه دارد

ستون چهره روز صفحه اقتصادی روزنامه همشهری در شنبه 26آبان‌ماه به محسن صالحی‌نیا، معاون وزیر صنعت اختصاص یافت که یک روز قبل از بر عهده گرفتن سرپرستی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران، پاسخگویی به خبرنگار فارس را به مسئول بعدی حواله کرده بود. این مطلب با عنوان «بازنشستگی پیش از موعد» برای نقد پاسخگو نبودن یک مقام مسئول به رسانه‌ها نگاشته شد و اینک روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران - که به‌تازگی سرپرستی آن به صالحی‌نیا سپرده شده است - برای شفافیت هر چه بیشتر موضوع پاسخی شامل سوابق کاری صالحی‌نیا و پایبندی او به تعامل با فعالان حوزه صنعت و تولید به همشهری فرستاده است که در ادامه می‌آید.

محسن صالحی‌نیا، متولد سال1339 سبزوار، دانش‌آموخته کارشناسی مهندسی صنایع و دارای دانشنامه کارشناسی ارشد مهندسی صنایع از دانشگاه علم و صنعت ایران و از مدیران ارشد و با تجربه کشور است که سوابق اجرایی و مدیریتی درخشانش بیانگر ارتباط تنگاتنگ تخصصی و علمی‌اش با حوزه صنعت کشور است. مهندس صالحی‌نیا فعالیت شغلی خود را از سال1368 در وزارت صنایع سنگین آغاز کرد و سابقه فعالیت در وزارتخانه صنایع سابق و وزارت صنایع و معادن را هم در کارنامه خود دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت در همه دوران مدیریتی خود با صنعتگران و فعالان حوزه تولید بخش خصوصی همواره ارتباط نزدیک و تعامل خوبی داشته و در روز معارفه خود به‌عنوان سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز بر همین تعامل سازنده با صنعتگران و استفاده از نظرات جمعی تأکید کرد. او همچنین به‌واسطه عضویت در هیأت نمایندگان اتاق ایران، با فعالان اقتصادی و واحدهای تولیدی نیز همواره در تعامل سازنده است. صالحی‌نیا اکنون با حکم رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت به‌عنوان سرپرست سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران به‌کار خود ادامه می‌دهد و با نگاهی به کارنامه کاری صالحی‌نیا بی‌شک او می‌تواند کماکان همسو با اهداف و سیاست‌های دولت خدمتگزار و وزارت صنعت کوشش کند.

این خبر را به اشتراک بگذارید