• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 1 آذر 1397
کد مطلب : 38440
+
-

برنامه شتابدهی به تولید محتوای آنلاین برای کودکان

جشنواره کودک آنلاین که هدفش افزایش چندبرابری محتوای باکیفیت ویژه کودکان در فضای آنلاین است،  با شیوه‌های نوین موسوم به شتابدهی که عموما در مورد استارتاپ‌ها از آن استفاده می‌شود، ‌از تیم‌های برتر این حوزه حمایت‌ خواهد کرد. نتیجه نهایی،  اینطور که دست‌اندرکاران جشنواره می‌گویند،  دریافت خدمات باکیفیت و شفاف توسط تیم‌های برگزیده است که در نهایت خواهند توانست به‌صورت حرفه‌ای به تولید ویدئو و محتوای ویژه کودکان بپردازند.

سیدجمال هادیان‌طبایی،  دبیر جشنواره کودک آنلاین دراین‌باره به همشهری می‌گوید: «شتابدهنده‌ها مؤسسه‌هایی هستند که باعث سرعت گرفتن رشد استارتاپ‌ها می‌شوند. این کار از طریق ارائه خدمات مشاوره بازاری و حقوقی،  مربیگری،  حمایت و... ارائه می‌شود و نتیجه‌اش سرعت گرفتن رشد ایده‌های تولید محتو است.»

به گفته دبیر جشنواره کودک آنلاین،برای تیم برگزیده نهایی،  برنامه‌های آموزشی،  تهیه‌کننده و امکانات گذاشته می‌شود و اگر پایلوت (نمونه آزمایشی) خوبی داشته باشند،  تا دو فصل (سیزن) و زمانی که به سوددهی برسند،  مورد حمایت قرار می‌گیرند.»ریاست این جشنواره با محمدجواد آذری‌ جهرمی وزیر ارتباطات است.

این خبر را به اشتراک بگذارید