• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
پنج شنبه 1 آذر 1397
کد مطلب : 38428
+
-

خیلی‌ها دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد

خیلی‌ها دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد

حمیدرضا علی‌پور

پرسپولیس در روزی که احمد نوراللهی و بیرانوند را به‌خاطر حضور در تیم ملی ایران و بشار رسن را برای شرکت در اردوی تیم ملی عراق در اختیار نداشت، توانست برابر پیکان به پیروزی برسد تا در آستانه دیدار حساس سرخپوشان برابر تراکتور برد مهم و شیرینی را کسب کند. کمال کامیابی‌نیا در بازی برابر پیکان گل اول پرسپولیس را به ثمر رساند و دوندگی بسیار خوبی هم در زمین داشت. هافبک دفاعی سرخپوشان بعد از گلزنی در دومین بازی پیاپی خود با همشهری ورزشی به گفت‌وگو پرداخت:
   در آستانه بازی برابر تراکتور برد مهمی را کسب کردید.
ما در شرایط بسیار بدی در برابر پیکان قرار گرفتیم. برانکو تمرینات را بعد از بازی با کاشیما 5 روز تعطیل کرده بود. خود من در کیش بودم که با من تماس گرفته شد و گفتند بازی گذاشته شده و باید برگردم. بعد از 2 جلسه تمرین این بازی را انجام دادیم و خدا را شکر توانستیم 3 امتیاز بازی را کسب کنیم.
   در این بازی با وجود این همه مشکلات دوندگی خیلی خوبی داشتی.
به هرحال همانطور که گفتم شرایط ما اصلا خوب نبود و ما اصلا تمرکز روی این بازی نداشتیم. واقعا نمی‌دانستیم که این بازی می‌خواهد برگزار شود و به همین دلیل فقط 2جلسه تمرین کرده بودیم. رادو و منشا هم روز قبل از مسابقه به ما پیوستند و البته مهم 3 امتیاز بازی بود که خدا را شکر توانستیم آن را به‌دست بیاوریم.
   به هر حال پرسپولیس در هر بازی با شرایط بسیار سختی بازی می‌کند و به‌شدت با کمبود بازیکن مواجه است.
واقعیت این است که من فکر می‌کنم خیلی‌ها دوست ندارند پرسپولیس نتیجه بگیرد اما همه بچه‌ها با همتی که دارند در زمین با تمام وجود می‌دوند و باعث موفقیت پرسپولیس می‌شوند. مطمئن باشید که در بازی‌های آینده هم همینطور با قدرت بازی خواهیم کرد و لحظه‌ای کوتاه نخواهیم آمد.
   برای دومین بازی پیاپی توانستی گلزنی کنی.
خب از این بابت خیلی خوشحال هستم اما برای من مهم موفقیت پرسپولیس است و مهم نیست که کدام بازیکن گلزنی کند و امیدوارم که در بازی‌های باقیمانده تا نیم‌فصل بتوانیم نتیجه خوبی کسب کنیم و همچنان مدعی بمانیم.
   در این بازی بعد از گلزنی شادی گل خودت را برخلاف همیشه انجام ندادی.
من واقعا می‌خواهم اینجا بگویم که هواداران پرسپولیس در این فصل برای ما سنگ تمام گذاشتند و به همین دلیل به‌خاطر تمام حمایت‌هایی که از ما کرده بودند خواستم که به آنها تعظیم و از آنها به‌خاطر حمایت بی‌نظیرشان تشکر کنم.

این خبر را به اشتراک بگذارید