• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 30 آبان 1397
کد مطلب : 38399
+
-

الو محله

ترافیک در خط ویژه اتوبوس
منطقه 4


خودروهای شخصی با‌‌ تردد در خط ویژه اتوبوس‌های تندرو مسیر میدان رسالت تا سیدخندان موجب کندی‌‌ تردد و گرفتاری مسافران اتوبوس‌ها در ترافیک می‌شوند. از پلیس راهور انتظار داریم برای تشویق شهروندان به استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی مانع ورود خودروهای شخصی به خط ویژه شوند. 

ویدا پناهی‌ـ ساکن تهرانپارس

پاسخ مسئول

مأموران مستقر در ورودی خط ویژه مانع‌‌ تردد خودروها می‌شوند اما در مواردی که ترافیک خیابان سنگین می‌شود، آنها به رانندگان بخشی از خودروها اجازه‌‌ تردد در خط ویژه را نیز می‌دهند. 
سرهنگ شهرام تقی‌زادهرئیس پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه 4

میدان امامت در قرق خودروها 
منطقه 13


 ‌ تردد تعداد زیاد خودرو در خیابان امامت حدفاصل خیابان 30متری نیروی هوایی تا میدان امامت موجب ترافیک سنگین و افزایش گره‌های ترافیکی در این محدوده شده است. از مدیران منطقه تقاضا دارم این مشکل را برطرف کنند. 
شهروز مرادخانی ـ ساکن محله امامت

پاسخ مسئول

طرح اصلاح هندسی با هدف تسهیل‌‌ تردد خودروها، رفت‌وآمد آسان شهروندان و کاهش ازدحام وسایل نقلیه در معابر محله امامت انجام می‌شود. این طرح به همت مأموران اجرایی معاونت ترافیک منطقه اجرا خواهد شد. 
سیدرضا تربت‌جومعاون حمل‌ونقل‌وترافیک شهردار منطقه 13

رهاسازی نخاله‌های ساختمانی
منطقه 15

 کارگران طرح‌های ساختمانی، با رهاسازی نخاله‌های خود در محله ابوذر، اهالی را با مشکل مواجه می‌کنند. در حالی‌که بارها شهروندان با سامانه 137 تماس گرفته‌اند اما این مشکل همچنان حل نشده است.
مینو شاکری‌ـ ساکن محله ابوذر

پاسخ مسئول

درصورت رهاسازی نخاله‌های ساختمانی توسط کارگران در معابر، پیمانکار ساختمان باید پاسخگو باشد اما به‌طور معمول اگر نخاله‌ها را در گونی‌های مخصوص و کنار مخازن مکانیزه قرار دهند، مأموران خدمات شهری آنها را جمع‌آوری می‌کنند.
الله‌حسین کارخانه شهردار ناحیه 2 منطقه 15

این خبر را به اشتراک بگذارید