• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
چهار شنبه 30 آبان 1397
کد مطلب : 38371
+
-

بازار داغ جانوران خارق‌العاده

خبر
بازار داغ جانوران خارق‌العاده

رولینگ، بار دیگر با داستانی از دنیای هری‌پاتر صنعت سرگرمی را به تسخیر خود درآورد. 
جانوران خارق‌العاده: جنایات گریندوالد در آخر هفته گذشته با فروشی معادل 62میلیون و 163هزار دلار در صدر فیلم‌های پرفروش باکس آفیس آمریکا قرار گرفت.
به گزارش ورایتی، فیلم جانوران خارق‌العاده: جنایات گریندوالد، فیلمی در ژانر فانتزی به کارگردانی دیوید یاتس و اقتباسی است از داستانی به همین نام از سری داستان‌های هری‌پاتر نوشته جی کی رولینگ. جود لاو، جانی دپ، ادی ردماین و کاترین واترستون در این فیلم بازی کرده‌اند.
این فیلم که دهمین فیلم ساخته شده از مجموعه هری‌پاتر است، براساس مجموعه داستان‌های دنیای جادوگران اثر جی کی رولینگ ساخته شده است. داستان فیلم در سال ۱۹۲۷، چندین‌ماه پس از دستگیری جادوگر سیاه بدنام گلرت گریند‌والد(جانی دپ) آغاز می‌شود. گریند‌والد موفق به فرار از زندان شده و مشغول گردآوردن طرفداران بیشتری برای اهداف پلید خود است. آمبوس دامبلدور(جود لاو) تنها جادوگری است که می‌تواند گریندوالد را شکست اما برای این کار به کمک جادوگری نیاز دارد که پیش‌تر یک‌بار گریندوالد را شکست داده است.
 این فیلم با وجود واکنش متوسط و نسبتا منفی منتقدان، پر‌فروش‌ترین‌ فیلم هفته است. منتقدان به‌طور کلی ارزش‌های فنی فیلم و تیم بازیگری به‌ویژه بازی جود لاو و جانی دپ را ستوده‌اند اما از روایت پیچیده فیلم انتقاد کرده و معتقد هستند فیلم جزئیات زیادی را برای قسمت‌های دیگر آینده نگه داشته است‌. نویسندگان ورایتی تردید دارند که فیلم بتواند موج علاقه‌مندان هری‌پاتر را راضی نگه دارد. انیمیشن‌ گرینچ و فیلم راپسودی بوهمی نیز به‌ترتیب با 38میلیون و 587هزار و 16میلیون و 42هزار رده‌های دوم و سوم باکس آفیس آمریکا را در آخر هفته گذشته به‌خود اختصاص دادند.

این خبر را به اشتراک بگذارید