• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 30 آبان 1397
کد مطلب : 38313
+
-

با مردم

با مردم

    بازار آشفته خودرو را دریابید

درخواست افزایش مجدد قیمت خودرو در حالی مطرح شده که قدرت خرید مردم به‌شدت کاهش پیدا کرده و این کار ممکن است سبب رکود شدید بازار خودرو، ورشکستگی خودروساز‌ها و اخراج و اعتصاب کارگران آنها شود. از مسئولان ذیربط تقاضای نظارت و رسیدگی داریم.
25...091957

  معطل لاستیک دولتی

طرح ممنوعیت ورود به محدوده طرح ترافیک تهران بدون معاینه فنی چندی‌است که اجرا می‌شود. وقتی برای معاینه فنی مراجعه می‌کنیم، به‌دلیل فرسودگی لاستیک تأیید نمی‌شویم و وقتی هم به‌دنبال لاستیک مطابق سهمیه تعریف‌شده می‌رویم امروز و فردا می‌کنند و در واقع ما برای گرفتن تأییدیه معاینه فنی معطل لاستیک دولتی هستیم. این انصاف است که روزی 50هزار تومان جریمه شویم؟
66...091262

@  آزادی سهام عدالت

با توجه به گرانی و مشکلات معیشتی قشر ضعیف و کم درآمد جامعه از مسئولان ذیربط درخواست داریم نسبت به آزاد‌سازی‌ سهام عدالت که بعد از گذر یک دهه در حال پوسیدن است، اقدامی بفرمایند، شاید که فرجی برای حل مشکلات ما شد.
90...093782

 خرابی پل عابرپیاده هفت‌تیر

مدتی است که پل عابرپیاده هفت‌تیر خراب شده و مردم برای عبور از خیابان، باید 3لاین خطرناک را از وسط ماشین‌ها رد شوند که خیلی خطرناک است. لطفا رسیدگی شود.
حسین‌زاده از تهران

  تجویز بی‌رویه دارو برای سود داروخانه

تجویز دارو بیش از میزان لازم مدت‌هاست که عامل کسب سود مشترک بین داروخانه‌ها و برخی پزشکان شده است. به‌عنوان نمونه برخی پزشکان درکلینیکی در شهر چهاردانگه، جدای اینکه از نوع بیماری مطمئن نیستند به‌خاطر سهامی که در داروخانه دارند یا اینکه دوستان‌شان سهامدار داروخانه‌ای خاص هستند، تا می‌توانند دارو (به ‌مدت یک ‌ماه) تجویز می‌کنند و بهبودی مریض برایشان در اولویت نیست. از مسئولان وزارت بهداشت درخواست رسیدگی داریم.
38...093579

  تأخیر در پرداخت حق درمان بیمه تکمیلی

لطفا از بیمه آتیه‌سازان حافظ مخصوص بازنشستگان بنویسید. این بیمه وقتی حواله فاکتور بیمار را یک‌ماهه صادر می‌کند، پرداخت آن 2ماه یا حتی بیشتر طول می‌کشد.
76...091183  از گیلان

@ چه‌کسی بر کاریابی‌ها نظارت می‌کند؟

کاریابی‌ها تبدیل به بنگاه‌های دریافت پول شده‌اند. این بنگاه‌ها یک‌بار هنگام ثبت نام از شما پول می‌گیرند، یک‌بار برای تمدید درخواست و اگر هم شاغل شوید حقوق ‌‌ماه اول و نیمی از حقوق‌‌ ماه دوم را.
نکته اینکه وقتی به جایی برای کار معرفی می‌شوید اگر خوش‌شانس باشید و از اول با شما قرارداد ببندند این قرارداد سه‌ماهه خواهد بود و شما در واقع نیمی از حقوق این 3‌ماه را باید به کاریابی بپردازید چون از شما چک یا سفته دارد. این چه مدل کاریابی است؟ جز این است که به‌نظر می‌رسد با برخی کارفرمایان توافقاتی دارند که سودی نصیب هر دوطرف کنند و فقط کارگر بیچاره دوباره بیکار شود؟
72...092207

  به جوانان اعتماد کنید

اجرای طرح بسیار شایسته منع به‌کارگیری بازنشستگان سبب اعتراض عده‌ای شده است و عنوان می‌کنند که پست‌های ریاستی خالی مانده ولی باید گفت خالی‌ماندن پست‌های ریاست به‌دلیل ضعف مدیریتی مسئولان است که نمی‌توانند به جوانان اعتماد کنند و آنها را بر مسند ریاست بنشانند.
25...091957
 
@  بدقولی‌های خودروسازان و دردسرهایش

خودروسازان ضمن خلف وعده در تحویل خودروها، مشکلاتی ایجاد کرده‌اند که شاید قابل تصور نباشد، به‌عنوان نمونه، من و همسرم که هر دو معلول هستیم نمی‌توانیم به جای خودروی اتوماتیک که دی‌ماه  96 ثبت‌نام کردیم و قرار بود تابستان 97تحویل بگیرم، خودروی ساینا تحویل بگیریم، چون قادر به رانندگی با آن نیستیم و اصلا به همین دلیل برای دریافت خودروی اتومات ثبت‌نام کردیم. هیچ‌کدام از مسئولان ذیربط تاکنون پاسخگوی ما، چه به‌صورت تلفنی و چه به‌صورت حضوری نشده‌اند و ما همچنان بلاتکلیف هستیم.
فریبا زارع از اصفهان

@  سختی‌های مضاعف معلمان عشایر

ضمن همه سختی‌هایی که معلمان عشایر به‌خاطر تدریس کلاس‌های چندپایه، سیاری، حقوق ناچیز، سختی کار، کوچ و... دارند، مشکلات تغذیه‌ای و اقتصادی دانش‌آموزان بسیار آزار‌دهنده است. قرار بود بسته‌های غذایی به دانش‌آموزان عشایری برسد که لااقل در لرستان و منطقه ما اینگونه نشده و غم بینوایی دانش‌آموزان عشایر رخ ما را زرد کرده است.
32...091686

  خلف وعده مسکن‌سازان

با سلام.  با گذشت ۷سال از موعد تحویل مسکن، هنوز تعاونی مسکن پرسنل شرکت واحداتوبوسرانی تهران به وعده خود عمل نکرده، درصورتی که پول کامل مسکن را از اعضا گرفته است. علت آن هرچه باشد، از بدقولی مسکن‌ساز گرفته تا گرانی‌ها و اوضاع نابسامان اقتصادی، بالاخره این موضوع باید به‌گونه‌ای حل شود. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.
علیرضا میرزایی

این خبر را به اشتراک بگذارید