• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 29 آبان 1397
کد مطلب : 38149
+
-

تهران گلباران می‌شود

همزمان با اجرای جشن‌های بزرگ بهار مهربانی، ویژه‌برنامه «کاروان گل» به‌مدت ۶ روز در ۶ مسیر در شهر تهران برگزار می‌شود. جشن‌های گسترده بهار مهربانی به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و با هدف افزایش نشاط و امید در ‌ماه ربیع با بیش از ۴۰۰ اجرا از امروز ۲۹ آبان تا ۴ آذر در
۱۰ ایستگاه مهربانی برگزار می‌شود.

به گزارش همشهری، همزمان با فرارسیدن ایام ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع)، ویژه‌برنامه «کاروان گل» در قالب جشن‌های بزرگ بهار مهربانی در سطح شهر تهران برگزار می‌شود.

این برنامه از امروز ۲۹ آبان‌ماه تا یکشنبه ۴ آذر‌ماه هر روز از ساعت ۱۴ تا ۱۷ برگزار می‌شود و با راه‌اندازی یک استیج متحرک، برنامه‌های فرهنگی و هنری مانند موسیقی اقوام، آیین پهلوانی، تقدیم گل و محصول فرهنگی به مردم، مرشدخوانی و تواشیح اجرا می‌شود.

با مشارکت سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهرداری تهران، در هر اجرای «کاروان گل»، بیش از 4هزار شاخه گل با طراحی هنرمندانه روی خودروی سنگین نصب و بیش از 2 هزار شاخه گل نیز به شهروندان اهدا می‌شود.

مسیرهای اجرای برنامه کاروان گل به شرح زیر است: سه‌شنبه ۲۹ آبان‌ماه: از فرهنگسرای خاوران تا میدان نبوت، چهارشنبه ۳۰ آبان‌ماه: از مقبره‌الشهدای شهرک محلاتی تا امامزاده صالح(ع)، پنجشنبه ۱ آذرماه: از میدان قدس تا میدان شهیدتهرانی‌مقدم (سعادت‌آباد)، جمعه ۲ آذرماه: از میدان حضرت عبدالعظیم (ع) تا بهشت زهرا(س)، شنبه ۳ آذرماه: از میدان امام‌حسین تا میدان آزادی و یکشنبه ۴ آذرماه: از فرهنگسرای خاتم تا فرهنگسرای قرآن.

این خبر را به اشتراک بگذارید