• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
دو شنبه 28 آبان 1397
کد مطلب : 38018
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


@  اجحاف بانک‌ها
سلام. در سال‌های اخیر متأسفانه برخی از بانک‌ها با عقب‌افتادن چندقسط از سوی وام‌گیرندگان، از طریق سیستم صوتی مدام به ضامن وام‌گیرنده زنگ می‌زنند و با تهدید اعلام می‌کنند که شما به‌عنوان مشتری بدحساب به شبکه بانکی معرفی خواهید شد! این درحالی است که وقتی وام‌گیرنده چندین قسط را پیشاپیش واریز می‌کند، هیچ امتیازی به او تعلق نمی‌گیرد. آیا این اجحاف در حق مشتریان نیست؟
 

گلایه تعدادی از شهروندان

@  نمایندگی‌های مجاز
سلام. چند روز پیش برای تعمیر ماشین به نمایندگی مجاز ایران‌خودرو مراجعه کردم. هنگام تسویه حساب فاکتوری تحویلم دادند که قید شده بود «دستمزد باز و بسته کردن سرسیلندر پژو 200هزار تومان، هزینه قطعات 250هزار تومان»، در ادامه هم نوشته بودند «9درصد مالیات بر ارزش‌افزوده به مبلغ 40هزار تومان!»، درصورتی‌که اگر به تعمیرگاه بیرون رفته بودم باور کنید نصف این هزینه را پرداخت می‌کردم. لطفا منعکس کنید.
 
درددل یک شهروند


  قوه قضاییه مماشات نکند
از قوه قضاییه درخواست داریم در برخورد با مجرم اتفاقات دلخراش شوشتر ذره‌ای مماشات نکند و آن مجرم را فوری به اشد مجازات برساند تا دل‌های آسیب‌دیدگان و خانواده‌هایشان و مردم اندکی آرام گیرد.
 
ناشناس


  اقدام قابل تحسین مسئولان محلی سرپل ذهاب
به‌رغم اینکه اغلب مسئولان به دادن وعده بسنده می‌کنند تعدادی از مسئولان در سرپل ذهاب خانه به خانه جویای مشکلات مردم می‌شوند که اگر این رویه به روشی کلی و کشوری تبدیل شود، هیچ‌چیزی نمی‌تواند پیوندهای مردم ایران را ازهم بگسلد.
 
همتی از اسلام آباد غرب

  سن بازنشستگی ازکارافتادگان
با سلام و تشکر مخصوص از دست‌اندرکاران روزنامه همشهری که همیشه به مشکلات و مسائل بازنشستگان می‌پردازند. من بعد از 20سال سابقه پرداخت حق بیمه ازکارافتاده شدم و مقرر شد بیمه بیکاری بگیرم تا به سن بازنشستگی برسم، اما از حدود یک سال قبل هیچ حقوقی دریافت نکرده‌ام. کارشناسان بیمه عنوان می‌کنند که شما باید به 60 سالگی برسید تا از نظر سنی بازنشسته شوید. آیا کسی به من خواهد گفت که تا رسیدن من به60سالگی باتوجه به از کارافتادگی‌ام، چگونه باید گذران روزگار داشته باشم؟ وقتی برای پیگیری مشکلم به بخش‌های مختلف بیمه مراجعه کردم با شمار بسیاری از افراد مشابه ‌خودم روبه‌رو شدم.
 
ذوالفقاری از قائمشهر

این خبر را به اشتراک بگذارید