• سه شنبه 4 اردیبهشت 1403
  • الثُّلاثَاء 14 شوال 1445
  • 2024 Apr 23
دو شنبه 28 آبان 1397
کد مطلب : 37955
+
-

رو در رو با شورایاری

      شورایار محله مقدم منطقه 17
تعیین تکلیف گرمابه‌های تخریب شده



گرمابه‌های قدیمی اغلب به مکان امنی برای بروز انواع آسیب‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند. بنابراین چندی قبل یکی از گرمابه‌های محله مقدم منطقه۱۷ تخریب شد. «نادر جعفری» شورایار محله مقدم درباره تخریب این گرمابه قدیمی می‌گوید: «این حمام مخروبه بعد از 30سال مشکل‌آفرینی برای ساکنان محله، سرانجام با همکاری مسئولان شهرداری تخریب شد، اما آنچه اهالی را نگران کرده، بدون استفاده ماندن زمین گرمابه است. »

      دبیر شورایاری محله شهادت:
15پلاک معارض را تملک کنید



«مجید پیرانه» دبیر شورایاری محله شهادت می‌گوید: «15پلاک معارض در لاین شرقی خیابان شهید چمران قراردارد که وجود آنها باعث کم عرضی و ترافیک سنگین در این خیابان شده است. شهرداری با تملک این 15پلاک و تخریب آن می‌تواند باعث کاهش ترافیک و دسترسی آسان رانندگان به میدان صفائیه شود.» او ادامه می‌دهد: «هنوز ایستگاه مترو دولت‌آباد راه‌اندازی نشده اما ترافیک در این محدوده غیرقابل تحمل است. قول‌های مساعدی برای برطرف شدن این مشکل دادند که امیدواریم هرچه زودتر اجرا شود.»

      عضو شورایاری محله دولتخواه شمالی
قرارگیری تیرهای برق در وسط معابر



«علی حمیدی» شورایار محله دولتخواه شمالی در منطقه۱۹ از وجود تیرهای برق مزاحم در وسط برخی از معابر این محله گلایه دارد و می‌گوید: «به دلیل فرسودگی این تیرهای برق، همیشه خطر افتادن آنها روی خانه‌ها، خودروها و حتی عابران وجود دارد. این مشکل حداقل در ۷۰درصد از کوچه‌های این محله دیده می‌شود. حتی در بعضی از کوچه‌ها هنوز تیرهای چوبی وجود دارد و مسئولان اداره برق هم اقدامی برای جمع‌آوری آنها نمی‌کنند.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید