• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 26 آبان 1397
کد مطلب : 37785
+
-

الو محله

پله‌های مترو زیاد است 
منطقه 12


متروی دروازه شمیران با وجود پله‌های زیاد، برقی نیست. سالمندان و افراد کم‌توان‌‌ تردد زیادی در این ایستگاه دارند. نبود آسانسور و پله برقی در ایستگاه سبب سختی زیادی در رسیدن این افراد به ایستگاه و استفاده از قطارها شده است. 

الهام قره‌باغی از مسافران مترو

پاسخ مسئول

پله‌های مترو از سطح خیابان به سمت سالن‌های اصلی کم‌عرض بوده به همین دلیل امکان نصب پله برقی وجود ندارد. برای نصب بالابر نیز جایگاه آسانسور مشخص شده است. پیمانکار مربوطه باید با خرید تجهیزات نسبت به راه‌اندازی آن اقدام کند. 
محسن محمدیان، مدیر روابط‌عمومی شرکت بهره‌برداری مترو تهران 

دوراهی یوسف‌آباد غرق در رانندگان خاطی
منطقه 6


یکی از مشکلات محله یوسف‌آباد،‌ تردد خطی‌های دوراهی یوسف‌آباد به ونک است. رانندگان این خط برای نماندن پشت چراغ قرمز ابتدا خیابان فتحی شقاقی، در جهت خلاف حرکت کرده یا با دور زدن‌های ناگهانی تلاش می‌کنند چراغ را دور بزنند. این کار موجب بروز ترافیک و خطراتی مانند تصادف خودروها شده است. بارها به تاکسیرانی و نیروی انتظامی شکایت کرده‌ایم ولی نتیجه‌ای نگرفتیم.  
عباس رحمانی پناه شورایار محله یوسف‌آباد
 
پاسخ مسئول

مشکل طرح شده جدی است. بی‌شک از محل بازدید می‌کنیم و در صورتی که مطلب درست باشد، پلیس راهور اقدامات لازم را برای جلوگیری از ادامه این تخلف در محور اشاره شده انجام می‌دهد. در صورتی که مقدور باشد یک لاین این خیابان با رفیوژهای میانی جداسازی خواهد شد تا‌‌ تردد در آن ایمن‌تر شود. 
سرهنگ پیمان اسماعیل‌زاده رئیس پلیس راهور منطقه 6
تره‌بار؛ نیاز ویژه مجتمع‌های نواب
منطقه 11


محلــه سلامت ازمحله‌های پرجمعیت منطقه است که در10 سال گذشته، مجتمع‌های مسکونی زیادی در آن ساخته شده است. شهروندان این محله، دسترسی چندانی به بازار میوه‌وتره‌بار ندارند و نمی‌توانند نیازهای خود را با قیمت مناسب تهیه کنند. 
رسول ایمانی-  ساکن محله سلامت
پاسخ مسئول

برای راه‌اندازی بازار میوه و تره‌بار در محله، قطعه زمینی تأمین شد اما با توجه به تغییراتی که در ساخت خط 7 مترو ایجاد شد این زمین برای تأمین نیازهای جانبی مترو از جمله هواکش‌ها و... در اختیار شرکت مترو قرار گرفت. 
کوروش خرد، معاون خدمات شهری و محیط‌زیست منطقه 11


 

این خبر را به اشتراک بگذارید