• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
شنبه 26 آبان 1397
کد مطلب : 37781
+
-

گردشگری

      سرای محله سلیمانی در منطقه 10 برای آشنایی اهالی با جاذبه‌های گردشگری و تفریحی شهر تهران، تورگردشگری برگزار می‌کند. این برنامه در قالب سفر‌های هفتگی، روزهای چهارشنبه هر هفته اجرا می‌شود، بازدید از اماکن متبرکه، بقعه‌های مذهبی و تفریحی شهر تهران از برنامه‌های تدارک دیده شده برای شرکت‌کنندگان است. علاقه‌مندان برای حضور در این سفرها به نشانی خیابان شهید سبحانی (16متری امیری سابق)، خیابان شهید زین‌العابدین نوری، سرای محله سلیمانی مراجعه کنند یا باشماره 55771932 تماس بگیرند. 

       سرای محله فروزش در منطقه 11 برای نهادینه شدن فرهنگ زندگی شهروندی و افزایش روحیه شادابی و نشاط میان شهروندان، برنامه تفریحی و فرهنگی «گلگشت تهرانگردی» را برگزار می‌کند. این برنامه به‌صورت ماهانه در قالب برپایی تور‌های گردشگری مانند بازدید از مراکز علمی، فرهنگی و آموزشی همراه با حضور کارشناس و راهنما اجرا می‌شود. آموزش بازیافت، مشاوره روان‌شناسی، آموزش نحوه رفتار اجتماعی در مواقعی مانند ترافیک، استفاده از ناوگان حمل‌ونقل عمومی و آشنایی با روش تغذیه صحیح و... از برنامه‌هایی است که در این تورهای گردشگری برای شرکت‌کنندگان در هر سفر پیش‌بینی شده. علاقه‌مندان برای شرکت در این برنامه و کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 55489396 تماس بگیرند. 

      از سوی مسئولان شهرداری منطقه12، طرحی برای تبدیل قنات‌های تاریخی این منطقه به نقاطی برای گردشگری آماده شده است در صورت تأیید، شهروندان می‌توانند برای نخستین بار از قنات‌های تاریخی این منطقه بازدید کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید