• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 26 آبان 1397
کد مطلب : 37699
+
-

سلطانی‌فر در دیدار با مدیران سازمان نیازمندی‌های روزنامه همشهری:

امیدوارم به‌زودی شاهد رونق مجدد صنعت رسانه باشیم

خبر
امیدوارم به‌زودی شاهد رونق مجدد صنعت رسانه باشیم


«با گذر از دوران کنونی در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم شاهد رونق صنعت رسانه در کشور باشیم.» محمد سلطانی‌فر، معاون مطبوعاتی و امور اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیداری که از سازمان نیازمندی‌های روزنامه همشهری داشت با بیان این موضوع گفت: دلایلی ازجمله رکود اقتصادی، جنگ اقتصادی همراه با تحریم، گسترش فعالیت‌ سایت‌های مجاز و غیرمجاز، تغییر سلیقه مردم در استفاده از تکنولوژی‌ها در داخل کشور، رویکردهای جهانی در ارتباط با جایگزینی رسانه‌های کاغذی با رسانه‌های دیجیتال به‌دلیل مسائل زیست‌محیطی و اقتصادی و کمبود منابع در خارج از کشور، باعث شده تا شاهد تضعیف بسیاری از رسانه‌ها باشیم. وی افزود: در همین راستا برنامه‌های مختلفی در معاونت مطبوعاتی پیش‌بینی شده است که ازجمله آن می‌توان به راه‌اندازی کمیته‌های کاغذ و رسیدگی به شکایات و چند کمیته تخصصی دیگر در معاونت مطبوعاتی اشاره کرد. وی در ادامه گفت: اگر بتوانیم برنامه‌های مطرح شده را به خوبی پیگیری کنیم این نوید را به تمامی رسانه‌های فعال کشور می‌دهم که با گذر از دوران کنونی در آینده‌ای نزدیک می‌توانیم شاهد رونق این صنعت در کشور باشیم.

در ابتدای این جلسه که با حضور مدیران ارشد سازمان نیازمندی‌های روزنامه همشهری برگزار می‌شد احسان پوری، مدیرعامل این سازمان گفت: وضعیت کنونی راهنمای همشهری به‌گونه‌ای است که با مشکلات متعددی مواجه است و اقتصاد نابسامان کشور باعث شده این رسانه طی چند سال اخیر نتواند آنطور که باید و شاید در تولید آگهی و جذب مخاطب موفق عمل کند.

وی در ادامه با مطرح کردن برنامه‌های راهنمای همشهری برای برون‌رفت از بحران کنونی درخصوص کاهش تعداد مخاطبان افزود: ذائقه مردم طی چند سال اخیر بسیار تغییر کرده و ظهور ابزارهای نوین و دیجیتال باعث شده مخاطبان کمتری برای معرفی کالا و خدمات خود به رسانه‌های چاپی مراجعه کنند.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید