• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
پنج شنبه 24 آبان 1397
کد مطلب : 37639
+
-

ربودن پسر دانش‌آموز از داخل سرویس مدرسه

3مرد ناشناس بعد از سد‌کردن راه سرویس مدرسه، یکی از دانش‌آموزان را ربودند اما مأموران پلیس 3ساعت بعد از این کودک‌ربایی، در عملیاتی ویژه آدم‌ربایان را دستگیر کردند و کودک ربوده‌شده را به خانواده‌اش تحویل دادند.
این حادثه ساعت 7:45صبح دیروز در بلوار بعثت شیراز اتفاق افتاد. ماجرا از این قرار بود که سرویس یکی از مدرسه‌های شیراز پس از سوار‌کردن دانش‌آموزان به سوی مدرسه در راه بود اما در بلوار بعثت ناگهان یک پژو 405 جلوی سرویس مدرسه پیچید و راه آن را سد کرد. 3مرد ناشناس از پژو بیرون آمدند و وارد سرویس مدرسه شدند. آنها با تهدید راننده یکی از دانش‌آموزان را که 10سال دارد، از سرویس پیاده کردند و با خود بردند.
به‌دنبال این حادثه، تحقیقات برای شناسایی آدم‌ربایان و نجات دانش‌آموز ربوده‌شده آغاز شد. سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس در این‌باره به پایگاه خبری پلیس گفت: با توجه به اهمیت موضوع، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت و طرح مهار در سراسر استان فارس به اجرا گذاشته شد. در این عملیات همه امکانات ازجمله گشت هوایی برای شناسایی و دستگیری آدم‌ربایان استفاده شد و در شرایطی که 3ساعت از این آدم‌ربایی می‌گذشت، مأموران موفق شدند خودروی پژو 405 را در یکی از ایست و بازرسی‌های شهرستان نی‌ریز متوقف و هر 3آدم‌ربا را ‌دستگیر کنند. وی ادامه داد: پسر بچه 10ساله با هوشیاری و سرعت عمل پلیس در سلامت کامل از چنگ آدم‌ربایان نجات یافت و به آغوش خانواده‌اش بازگردانده شد. به گفته سردار گودرزی، متهمان در بازداشت به‌سر می‌برند و تحقیقات از آنها برای روشن‌شدن انگیزه‌شان از این آدم‌ریایی ادامه دارد.

این خبر را به اشتراک بگذارید