• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 24 آبان 1397
کد مطلب : 37594
+
-

لایک به تعلیق!

لایک به تعلیق!

علی کریمی باز هم صفحه شخصی‌اش را با جملاتی تندوتیز و حاشیه‌ساز به‌روز کرد. کریمی همیشه در صفحه اینستاگرام و همچنین در کانال شخصی‌اش انتقادات و متلک‌های تند و تیزی نثار گردانندگان فوتبال و مدیران فدراسیون می‌کند. او دیروز همزمان با طرح شایعه تعلیق فوتبال ایران در صفحه‌اش نوشت: «یه بلایی سر فوتبال و آبرومون داره میاد که من به‌شخصه ترجیح میدم فوتبال‌مون تعلیق شه. شاید دوباره امثال صفایی‌فراهانی‌ها و دادکان‌ها رو عمرم قد بده ببینم.» این پست جادوگر یک نکته جالب دارد و آن اسامی چهره‌هایی است که این پست را لایک کرده‌اند. چهره‌های ریز و درشت بسیاری -چه از فوتبالی‌ها و چه از اهالی سینما- پای این پست علی کریمی را لایک کرده‌اند و با این کار لابد نشان داده‌اند آنها هم با تعلیق فوتبال ایران مشکلی ندارند و برای این اتفاق روزشماری می‌کنند. 

ازجمله چهره‌هایی که از پست علی کریمی درباره تعلیق فوتبال ایران استقبال کرده‌اند، می‌توان به آندو تیموریان، مهدی مهدوی‌کیا، علیرضا فغانی، سیدمهدی رحمتی، علی انصاریان، مهناز افشار، کمال کامیابی‌نیا، حسین ماهینی، مهرداد میناوند، رضا نوروزی، پیام صادقیان، محسن بنگر، سروش رفیعی، محمد نوری، پرویز پرستویی، مهرداد خانبان، جواد کاظمیان، فرشاد ماجدی، رحمان احمدی، مجید نامجومطلق، امید نورافکن، نیلوفر اردلان، هادی نجات‌پور (ماساژور تیم ملی)، حمید طاهرخانی، ادموند بزیک، رحمان احمدی، مهدی هاشمی‌نسب، حسین بادامکی، محمد نوازی، رضا شاهرودی و... اشاره کرد.

البته در اینستاگرام و سایر فضاهای مجازی بعضی از لایک‌ها به لایک رفاقتی معروف‌اند؛ یعنی مخاطب موردنظر الزاما با محتوای نوشته موافق نیست و شاید حتی نوشته را نخوانده باشد اما به‌دلیل علاقه به نویسنده مطلب یا صاحب صفحه، پست را لایک می‌کند. 

اما در مورد مطلب به این مهمی و در فضای فوتبال ایران، بعید است کسی بدون مطالعه و موافقت با آن و صرفا به‌خاطر گل روی علی کریمی چنین لایک حاشیه‌سازی را مرتکب شده باشد؛ یعنی باید قبول کنیم تمامی این چهره‌ها موافق تعلیق فوتبال ایران هستند؟

این خبر را به اشتراک بگذارید