• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 24 آبان 1397
کد مطلب : 37590
+
-

نمازی برکنار شد

نمازی برکنار شد

امید نمازی، سرمربی ذوب‌آهن که نتایج قابل‌قبولی با این تیم نگرفته از این تیم کنار گذاشته شده و هیأت مدیره باشگاه مشغول بررسی گزینه‌های مختلف برای جانشینی اوست. البته سعید آذری در آخرین صحبت‌های خود از سرمربی تیمش اعلام حمایت کرده بود ولی نظر هیأت مدیره روی قطع همکاری با سرمربی کنونی و تغییر در راس کادرفنی بوده است. درحالی‌که باشگاه خبر رسمی قطع همکاری با نمازی را اعلام نکرده بود، خبر جدید روی خروجی رسانه این باشگاه نشان از برکناری نمازی دارد. البته خبری که روی خروجی سایت رسمی باشگاه آمده این است: «هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در حال بررسی گزینه‌های مدنظر خود جهت سرمربیگری تیم فوتبال بزرگسالان باشگاه بوده و تا پنجشنبه (امروز) گزینه مورد نظر خود را اعلام می‌کند. سایر خبرها گمانه‌زنی رسانه‌ای بوده و نظر رسمی باشگاه تنها از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی رسمی باشگاه اعلام می‌شود.»
جالب است که در این خبر هیچ اشاره‌ای به جدایی، اخراج یا استعفای امید نمازی نشده و فقط اعلام شده که سرمربی تیم تا امروز معرفی خواهد شد. 
نمازی در حالی از ذوب‌آهن برکنار شد که در ابتدای فصل عقیده خیلی‌ها بر این بود که او گزینه مناسبی برای هدایت نایب‌قهرمان فصل گذشته نیست. نمازی با نظر مستقیم آذری به‌عنوان سرمربی ذوب‌آهن انتخاب شد و در نهایت مشخص شد که این مربی گزینه ایده‌آلی برای هدایت ذوبی‌ها نبود.
از علیرضا منصوریان و مجتبی حسینی به‌عنوان جدی‌ترین گزینه‌های مربیگری ذوب‌آهن نام برده می‌شود و در اصفهان برخی شانس منصوریان را بیشتر می‌دانند. گفته می‌‌شود که تمامی اعضای کادر فنی، آنالیزور و حتی مسئولان جی‌پی‌اس هم از کادر فنی ذوبی‌ها برکنار شده‌اند و حالا باید دید در نهایت ذوبی‌ها کدام مربی را جانشین نمازی خواهند کرد. مجید حاج‌رسولی‌ها مدیر تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به اینکه گفته می‌شود علیرضا منصوریان به‌عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب می‌شود، می‌گوید: «چند گزینه مدنظر باشگاه هستند که انتخاب سرمربی جدید تا فردا صبح (پنجشنبه) نهایی خواهد شد.»

این خبر را به اشتراک بگذارید