• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
چهار شنبه 23 آبان 1397
کد مطلب : 37558
+
-

الو محله

      دریچه بدون محافظ
منطقه 8

 دریچه آبیاری فضای سبز در میدان 73 نارمک سرپوشیده نیست و با توجه به اینکه کودکان در فضای سبز این میدان بازی می‌کنند این موضوع خطرساز شده‌است. از مسئولان درخواست رسیدگی داریم.

اکرم شکوهی‌ـ ساکن خیابان گلبرگ

      پاسخ مسئول

رسیدگی می‌شود
 محافظ دریچه‌های آب در معابر، گاهی به سرقت می‌رود که با اطلاع‌رسانی اهالی یا بازدیدهای میدانی در نخستین فرصت بازدید و جایگزین می‌شود. با این حال به مشکل دریچه مدنظر هم رسیدگی می‌کنیم.
ناصر رضاپور، معاون امور شهری و محیط‌زیست شهردار منطقه 8
 
      جولان خودروهای آموزش رانندگی در مجیدآباد
منطقه 4


 خیابان توحید در محله مجیدآباد، محل‌‌‌ تردد خودروهای آموزش رانندگی شده است. از آنجا که چند مدرسه ابتدایی در این خیابان و معابر اطراف وجود دارد، والدین از‌‌‌ تردد خودروهای آموزش رانندگی نگران هستند. از مسئولان پلیس راهور انتظار داریم به این موضوع رسیدگی کنند. 
 ناهید زمانی‌ـ ساکن خیابان توحید
      پاسخ مسئول

با متخلفان برخورد می‌کنیم
 در این محدوده چند آموزشگاه رانندگی وجود دارد که با وجود هشدارهای متعدد پلیس راهور، همچنان مشغول آموزش رانندگی در معابر اینجا هستند اما با نصب تابلوهای «آموزش رانندگی ممنوع» و حضور مأموران پلیس راهور با آموزشگاه‌های متخلف برخورد قانونی می‌کنیم.
 شهرام تقی‌زاده، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی منطقه4
 
      خیابان مهرآور در قرق وانتی‌ها
منطقه 13


 تجمع وانتی‌های میوه‌فروش در خیابان مهرآور محله شورا موجب سدمعبر، دشواری رفت‌وآمد شهروندان و ترافیک در این محدوده شده است. علاوه بر این سر و صدای وانتی‌ها به‌ویژه هنگام ظهر و زمان استراحت اهالی بسیار آزاردهنده است. ‌ای کاش مسئولان برای رفع سدمعبر وانتی‌ها تمهیدات اساسی بیندیشند.
 
      پاسخ مسئول

رفع سدمعبر متخلفان
 براساس بازدیدهای میدانی انجام شده از این خیابان و جلسه مشترک با کلانتری 128 تهران‌نو، طرح ضربتی برخورد قانونی با وانتی‌های سدمعبرکننده در محله‌های ناحیه 3 به‌زودی اجرا می‌شود. شهروندان نیز می‌توانند با سامانه 137 تماس بگیرند.
 محبوبه سلطان‌زاده، شهردار ناحیه 3 منطقه 13 

این خبر را به اشتراک بگذارید