• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
دو شنبه 21 آبان 1397
کد مطلب : 37258
+
-

عبور سپیدرود از بحران

تیم فوتبال سپید رود در هفته دوازدهم لیگ برتر با پیروزی مقابل فولاد خوزستان در جدول مسابقات یک پله صعود کرد

خبر
عبور سپیدرود از بحران

شاگردان «علی کریمی» برای دومین بازی متوالی دست به کار بزرگی زدند و موفق به پیروزی خارج از خانه برابر فولاد شدند. به گزارش ورزش سه، در هفته دوازدهم لیگ برتر تیم فوتبال سپیدرود با پیروزی مقابل فولاد خوزستان، در جدول مسابقات یک پله صعود کرد.

 فولاد خوزستان که در 7 مسابقه اخیر خود هیچ بردی نداشت و با 4 تساوی و 3 باخت در جمع تیم‌های پایین جدول قرار گرفته بود، در حالی به مصاف سپیدرود رفت که امیدوار بود با برتری مقابل این تیم قعرنشین شرایط بهتری پیدا کند و از بحران خارج شود ولی آنها در روزی که فرصت‌سوزی زیادی داشتند و موقعیت‌های خوبی که «لوسیانو پریرا» یکی پس از دیگری از دست داد، شکست دیگری در ورزشگاه غدیر اهواز متحمل شدند تا برای هشتمین دیدار متوالی در کسب پیروزی ناکام باشند.

در سمت مقابل سپیدرود رشت که 10 بازی ابتدایی فصل را بدون برد پشت سر گذاشته بود، با روحیه بالایی که از پیروزی هفته قبل برابر پارس جنوبی جم داشت، در اهواز کار بزرگی انجام داد و با نمایشی منطقی و گلی که «حسین ابراهیمی» در دقیقه 17 به ثمر رساند، توانست به 3امتیاز مهم دیگر دست پیدا کند تا بالاخره از قعر جدول بالا  بیاید و موقتا در رده پانزدهم قرار بگیرد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید