• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
دو شنبه 21 آبان 1397
کد مطلب : 37213
+
-

رو در رو با شورایار

جانشین دبیر شورایاری محله نوبهار 
تخریب پاتوق معتادان در محله نوبهار 



خرابه‌های به جامانده از حمام قدیمی محله نوبهار به‌زودی آسفالت می‌شود. «مرتضی محمدی» جانشین دبیر شورایاری محله نوبهار منطقه 16 گفت: «اتاقک‌های به جامانده از ساختمان مخروبه این حمام قدیمی به محل تجمع معتادان و زباله‌ها تبدیل شده بود و یکی از مشکلات اساسی ساکنان محله نوبهار به شمار می‌رفت که بعد از پیگیری‌ها، سرانجام هفته گذشته، این اتاقک‌ها تخریب و از نخاله‌های ساختمانی پاکسازی شد. همچنین به‌زودی این محوطه خاکی، آسفالت می‌شود.»

شورایار محله بلورسازی 
کاهش آمار تصادف در خیابان شیخ‌محمدی



میزان تصادف‌ها در خیـــــابان شیخ‌محمدی محله بلورسازی منطقه۱۷ به صفر رسیده است. «اصغر آقباش» شورایار محله بلورسازی در این‌باره گفت: «سال‌ها این خیابان فاقد سرعتگیر و گاردریل بود تا حریم دسترسی محلی را از خیابان جدا کند. همین امر سبب ناامنی و بروز تصادف‌های زیاد شده بود. بعداز پیگیری‌های زیاد، سرعتگیر و گاردریل در این خیابان نصب شد که در نتیجه آن آمار تصادف‌ها به شدت کاهش یافت.»

شورایار محله نوروزآباد 
نوروزآباد نیازمند توجه ویژه مسئولان است



 همجواری محله نوروز‌آباد در جنوب غربی منطقه 18، با چند گاوداری، بازار فروش پرندگان زینتی، باشگاه اسبدوانی و چند کارخانه صنعتی، زندگی را برای شهروندان این محله دشوارکرده است. «بیت‌الله ‌جمشیدلو» شورایار محله نوروزآباد می‌گوید: «راه‌اندازی بازار میوه و تره‌بار، سرای محله و ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی از نتایج مثبت پیگیری شورایاران این محله بوده است، اما اهالی نوروزآباد هنوز هم در مقایسه با سایر محله‌ها از کمترین امکانات شهری برخوردارند.»

 

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :