• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 20 آبان 1397
کد مطلب : 36966
+
-

نیمکت، نیمکت، نیمکت

ابتدای فصل پرسپولیس 4بازیکن مهمش را از دست داد که از بین آنها جدایی محسن مسلمان با رضایت کامل برانکو رخ داد. مسلمان که یکی از ستون‌های پرسپولیس در 3سال گذشته بود، کم‌کم به حاشیه رانده شد و این حواشی چنان شدتی پیدا کرد که پروفسور عطای استفاده از این بازیکن را به لقایش بخشید. 3بازیکن دیگر اما در حالی رفتند که برانکو خواهان ادامه حضورشان بود. وحید امیری، صادق محرمی و فرشاد احمدزاده 3 نفری بودند که تقریبا در تمام مسابقات پرسپولیس به‌صورت ثابت به میدان می‌رفتند، اما نهایتا در پایان لیگ هفدهم و در شرایطی که پرسپولیس از یارگیری محروم بود، تصمیم به ترک این باشگاه گرفتند. نکته عجیب اینکه هم‌اکنون وضعیت هیچ‌کدام از این بازیکنان چندان جالب نیست و تقریبا هر 3نفر تنها در مسابقات کم‌اهمیت جام حذفی برای تیم‌های‌شان به میدان می‌روند.
  وحید امیری؛ سوژه انتقاد ترک‌ها
بعد از لایی‌زدن به پیکه، شهرت جهانی پیدا کرد و در قامت یک سوپراستار به ترابوزان اسپور پیوست. نوع برگزاری مراسم معارفه او و نیز پوشش رسانه‌ای این انتقال نشان می‌داد انتظارها از امیری بسیار بالاست، اما به‌تدریج روشن شد عملکرد او متناسب با سطح توقع ترک‌ها نیست. امیری هم‌اکنون جزو بازیکنان کلیدی ترابوزان به شمار نمی‌آید. او که در سوپرلیگ ترکیه نیمکت‌نشین شده، چهارشنبه هفته گذشته در مرحله یک سی‌ودوم جام حذفی لیگ ترکیه فرصت پیدا کرد در کنار سایر بازیکنان ذخیره ترابوزان برابر بوگسا اسپور به میدان برود و حتی یک گل هم برای تیمش بزند، اما این برای بازگشت او به ارنج کافی نبود؛ به‌طوری‌که او در بازی یکشنبه این هفته با بورسا اسپور از دقیقه82 وارد زمین شد. وحید در بازی قبلی سوپرلیگ هم برابر آنتالیا اسپور فقط 7دقیقه بازی کرد. پیش از این مسابقه بود که یک سایت ترکیه‌ای از عملکرد دور از انتظار این بازیکن انتقاد کرد. نیمکت‌نشینی‌های اخیر امیری حتی باعث شده بود شایعه بازگشت او به پرسپولیس هم سر زبان‌ها بیفتد.
  صادق محرمی؛ فقط جام حذفی
دینامو زاگرب کرواسی در صدر جدول لیگ این کشور روزهای خوبی را پشت سر می‌گذارد، اما صادق محرمی سهم چندانی در این وضعیت ندارد. او در مسابقات لیگ اروپا اصلا در فهرست دینامو قرار نمی‌گیرد و عمدتا سکونشین است. در لیگ کرواسی هم وضعیت صادق خوب نیست و او به‌ندرت به میدان می‌رود. محرمی در جریان پیروزی این هفته دینامو برابر اوسیک، یک دقیقه هم به میدان نرفت. او البته هفته قبل مقابل اسلاون بلوپو بازی کرد، اما قبل از آن برابر ایسترا 90دقیقه کامل روی نیمکت نشست. محرمی که در جام حذفی کرواسی معمولا فیکس است، در لیگ اروپا مقابل اسپارتاک ترناوا، فنرباغچه و اندرلخت سکونشین بوده است. این بازیکن با هدف درخشش در دینامو و پیوستن به تیم‌های بزرگ‌تر اروپایی راهی کرواسی شده بود؛ هدفی که فعلا تا رسیدن به آن فاصله زیادی دارد.
  فرشاد احمدزاده؛ از همه بدتر
در مورد وضعیت فرشاد احمدزاده اصلا لازم به نوشتن هیچ توضیحی نیست. او حتی اگر در شلونسک وروتسلا، یعنی تیم یازدهم لیگ لهستان فیکس هم بود و مثل الماس می‌درخشید، باز کار خارق‌العاده‌ای نکرده بود، چه برسد به حالا که بعد از 5بازی نیمکت‌نشینی، صرفا در یک مسابقه حذفی فیکس شد و بعد برای بازی یکشنبه با «ویسلا پلاک» رده سیزدهمی در لیگ، دوباره به نیمکت برگشت. او از دقیقه66 به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، اما نتوانست جلوی شکست 3 بر صفر تیمش را بگیرد. اینجاست که باید گفت باغت آباد!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید