• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
شنبه 19 آبان 1397
کد مطلب : 36828
+
-

اخراجی‌ها به‌زودی برمی‌گردند

اخراجی‌ها به‌زودی برمی‌گردند

استقلال که به‌دلیل کسب نتایج بد در فصل جاری، با انتقاد‌های زیادی روبه‌رو شده، قصد دارد در نیم فصل دوم چند بازیکن جدید جذب کند. این در حالی است که شفر چند بازیکن را کنار خواهد گذاشت. قرار است جابر انصاری مانند ابتدای فصل در لیست خروج قرار بگیرد و دیگر بازیکنی که احتمال جدایی‌اش وجود دارد، نیومایر است. او اصلا نتوانسته در میانه میدان کمکی به استقلال بکند و احتمالا جزو جدا شده‌ها خواهد بود. بازیکن بعدی اما، گرو، مهاجم نیجریه‌ای است که آنقدر عملکرد ضعیف داشته که از مدت‌ها قبل بحث جدایی او مطرح شده است. به‌نظر می‌رسد شفر تغییرات نسبتا زیادی را در نیم‌فصل دوم انجام خواهد داد تا استقلال بتواند به روزهای خوبش برسد.

  اخراجی‌ها برمی‌گردند
پس از جنجالی که برای بازیکنان باتجربه استقلال، روزبه چشمی و فرشید اسماعیلی به‌وجود آمد، در نهایت به خط خوردن آنها از لیست بازی با ماشین‌سازی‌ و عدم‌سفر به تبریز منتهی شد و حتی زمزمه‌هایی مبنی بر خط خوردن آنها از لیست فصل استقلال نیز شنیده شد. این در حالی است که می‌گویند احتمالا جرایمی برای این 2بازیکن درنظر گرفته خواهد شد و آنها به‌زودی به تمرینات بر‌می‌گردند. جالب اینجاست که تعدادی از بازیکنان استقلال ازجمله محمد دانشگر، میلاد زکی‌پور، داریوش شجاعیان و... با انتشار استوری‌هایی در اینستاگرامشان به دفاع از هم‌تیمی‌های خود در فضای مجازی پرداختند.

  استقلال برای شفر دستیار خارجی می‌آورد؟
یکی از انتقادات اصلی که این مدت از وینفرد شفر صورت می‌گرفت موضوع عدم‌انتخاب دستیار جدید در این تیم بود. سرمربی استقلال در ابتدای فصل مهره کلیدی نیمکت خود را از دست داد و تنها فیلیپ به جمع آبی‌ها اضافه شد که تخصص او بدنسازی بود. استقلال در ابتدای فصل در شرایطی ساناک را از دست داد که این دستیار اهل جمهوری چک نقش فوق‌العاده‌ای در موفقیت این تیم داشت و با توجه به توانایی بالا در تمرینات و آنالیز و البته بدنسازی چهره همه‌کاره رختکن بود. با عدم‌نتیجه‌گیری استقلال، انتقادات از شفر برای اضافه شدن یک دستیار افزایش یافت و در این میان نام گزینه‌های ایرانی زیادی مطرح شد که در نتیجه فتحی با قاطعیت همه این گزینه‌های داخلی را شایعه دانست. شنیده‌ها از باشگاه استقلال حاکی از این است که سرمربی استقلال در مذاکره با مدیریت، هماهنگی لازم برای اضافه کردن یک دستیار خارجی جدید را انجام داده، مراحل اضافه شدن این دستیار این روزها آغاز شده و سرمربی استقلال قصد دارد با یک دستیار خارجی جدید مانند ساناک، مراحل پیشرفت و بازسازی استقلال را برای نیم فصل دوم آغاز کند.

 آخرین وضعیت مصدومان استقلال
علی کریمی، هافبک استقلال که به‌دلیل آسیب‌دیدگی چند دیدار اخیر استقلال را از دست داده و اوایل بازی از ترکیب خارج شده است، مصدومیتش برطرف شده و مشکلی برای همراهی آبی‌پوشان در دیدارهای پیش رو ندارد. پژمان منتظری همچنان با کادر پزشکی استقلال دوره درمان خود را پشت سر می‌گذارد و روز گذشته (چهارشنبه) با شرایط بهتر از هفته قبل در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد. داریوش شجاعیان، محسن کریمی و مرتضی آقاخان دیگر مصدومان استقلال هستند که نیم‌فصل اول را از دست داده‌اند. کریمی زودتر از این دو بازیکن آماده شده و در تمرینات گروهی نیز شرکت می‌کند. شجاعیان که مدتی است انفرادی تمرین می‌کند، می‌تواند از نیم‌فصل در ترکیب استقلال به میدان برود. آقاخان هم شرایط مشابهی دارد و اگر روند درمانی خوبی را سپری کند، در نیم‌فصل آماده بازی کردن خواهد شد.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید