• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 15 آبان 1397
کد مطلب : 36709
+
-

کوتاه از سیاست | سیاست

    ترکیبش سیاسی نیست، اما...

علیرضا رحیمی، نماینده مجلس در حساب توییتری خود نوشت: اگرچه ترکیب شورای نگهبان اساسا سیاسی نیست، اما رویکرد آن نسبت به لایحه CFT به‌نوعی جبران تلاش‌های مخالفان FATF در داخل و بیرون مجلس بود. نمایندگان مجلس و اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام، با هوشیاری بیشتر و درک واقعی از منافع و امنیت ملی نسبت به لایحه، تصمیم خواهند گرفت.

   شکست عملیات با اسم رمز «تابستان داغ»

یک نماینده مجلس گام‌های مواجهه دشمن با ایران را توضیح داده و گفته: دشمن قرار بود با اسم رمز تابستان داغ، نخستین ضربه کاری را به ایران وارد کند. تا شهریورماه این نقشه را در ذهن داشت اما در گام اول با شکست روبه‌رو شد. ابوالفضل ابوترابی در گفت‌وگو با ایسنا و با اشاره به ادعای اخیر دانمارک می‌افزاید: دشمن گام دوم را برای تحریم‌های دوباره برداشت اما از آنجا که همیشه ایران پیروز بوده و آمریکا شکست خورده است، به این نتیجه رسید که صرفا با تحریم‌های نفتی نمی‌تواند موفق شود، بنابراین یک جنگ روانی به‌وسیله مسئله دانمارک و ادعای این کشور راه‌ انداخت تا بتواند اثرات تحریم نفتی را به بهانه دانمارک تقویت کند.

   روایتی از جنگ 11روزه آینده

امیر سرلشکر سیدعطاءالله صالحی، جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی سخنانی گفته: اگر رژیم صهیونیستی از پدافند غیرعامل  استفاده کند، چون کشوری است که عمق ندارد به جایی نیز نخواهد رسید. به گزارش ایسنا، جانشین رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: ان‌شاءالله آنان در جنگ بعدی که در روایات خودشان هم هست و می‌گویند که ۱۱روز طول می‌کشد، این پناهگاه‌هایشان بدل به گورهای دسته‌جمعی‌شان می‌شود.

   عده‌ای نه درک دارند و نه درد

سیدرضا اکرمی، نماینده ادوار مجلس درباره شرایط کشور پس از تحریم‌ها به خبرآنلاین گفته: فکر می‌کنم افرادی که یا درک ندارند یا درد ندارند و یا هردو را ندارند، علی‌الدوام به‌دنبال حاشیه‌آفرینی هستند. شما ببینید هر انسانی به یک طریقی این دنیا را وداع می‌گوید؛ یک نفر براساس بیماری می‌میرد، یکی هم در تصادف یا اتفاقات دیگر و یک فردی هم در استخر از دنیا می‌رود؛ هیچ‌کدام از این مرگ‌ها هم بر دیگری برتری ندارد اما متأسفانه می‌بینیم یکسری مباحث حول این موضوعات مطرح می‌شود که حاصل نفهمی، بی‌دردی و بی‌درکی است.


 

این خبر را به اشتراک بگذارید