• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
شنبه 5 آبان 1397
کد مطلب : 35630
+
-

جان دادیم تا به فینال رسیدیم

جان دادیم تا به فینال رسیدیم

حمیدرضا علی‌پور

هافبک بازیساز پرسپولیس در بازی رفت برابر السد به‌خاطر محرومیت نتوانست برای سرخپوشان به میدان برود. اما کمال در بازی برگشت در برابر این تیم بازی کرد و توانست در کنار نوراللهی در کارهای دفاعی کمک زیادی به سرخپوشان کند. کمال روز گذشته درخصوص شرایط این روزهای خوش پرسپولیس و همچنین صعود به فینال لیگ قهرمانان به گفت‌وگو پرداخت:

   پرسپولیس با صعود به فینال کار بسیار بزرگی را انجام داد.
واقعا ما شرایط سختی داشتیم. از دست دادن بازیکنان و اینکه پنجره ما برای نقل و انتقالات بسته بود باعث شدتا شرایط سختی داشته باشیم. با همه این شرایط چیزی که وجود داشت این بود که برانکو به همه اعتماد داشت و این اعتماد باعث شد تا همه تیم اعتماد به نفس خوبی داشته باشند. توانستیم به فینال آسیا برسیم. ما محرومیت و مصدومیت‌های زیادی داشتیم و شاید خیلی از هواداران از مشکلاتی که درون تیم وجود داشت خبر نداشتند اما ما با نظم تیمی توانستیم پله‌پله بالا برویم و در همه بازی‌ها با تمام توان به میدان رفتیم. برای ما فرق نمی‌کرد که حریف تیم لیگ یکی است یا تیم السد قطر بلکه در همه بازی‌ها با همه توان به میدان می‌رویم و فقط به برد فکر می‌کنیم.

   ولی در بازی برابر السد به‌خصوص در نیمه اول کمی نگران‌کننده بود.
طبیعی بود که در نیمه اول السد به‌خاطر شکست در بازی رفت می‌خواست به نتیجه برسد و به همین دلیل ما را تحت فشار قرار داد و البته با این شرایط ما در 10دقیقه نیمه اول چند موقعیت داشتیم اما یک لحظه به‌خاطر شرایط بازی السد به گل رسید. در نیمه دوم به‌نظرم ما خیلی خوب بازی کردیم و تمام دستورات کادر فنی را در زمین اجرا کردیم و کاملا منطقی پیش رفتیم.

   در پایان بازی اعلام کردی که باید مجسمه برانکو را بسازند.
بله هنوز هم روی حرفم هستم. برانکو با دست خالی تیم را به اینجا رساند و مشکلات زیادی را تحمل کرد اما شاید این روزها را می‌دید که نگران از دست دادن بازیکنان نبود. ما سه سال است که کنار هم بازی می‌کنیم. برانکو به موفقیت تیمش ایمان داشت. بازیکنانی که ماندند با هم حسابی جفت‌وجور شدند و با سختی‌های زیادی که وجود داشت حالا هم می‌بینید که در فینال آسیا هستیم.

   بیرانوند هم نقش خیلی مهمی در صعود پرسپولیس داشت.
بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی است و از او توقع می‌رود که این عملکرد را داشته باشد. او چه در بازی رفت و چه در بازی برگشت کمک زیادی به ما کرد. امیدوارم ما در آسیا قهرمان شویم و بیرانوند بتواند بهترین بازیکن آسیا شود. ما همه تلاش‌مان را می‌کنیم تا به او کمک کنیم این اتفاق رخ بدهد.
   بعد از مصدومیت در بازی نود ارومیه، خیلی‌ها نگران وضعیت تو برای بازی السد بودند.
واقعا کتف من در وضعیتی است که با توجه به شرایط پرسپولیس فقط مجبورم مراقب باشم تا از جا در نرود اما من این را از ته قلبم می‌گویم که برای موفقیت تیم حاضر هستم کتفم را بدهم اما پرسپولیس قهرمان شود.

   حالا باید در فینال به مصاف کاشیما آنتلرز بروید.
طبق صحبت‌های برانکو الدوحیل و السد از رقیب ما در فینال قوی‌تر هستند اما ما به هر حال باید تمرکز زیادی کنیم چرا که در فینال آسیا جای هیچ اشتباهی نیست. امیدوارم با یک نظم خاص و اتحادی که داریم و با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم به ژاپن برویم و نتیجه خوبی بگیریم. ما نیاز به ریکاوری خوب داریم و البته می‌توانیم این تیم را متوقف کنیم.

   به قول برانکو حالا همه از پرسپولیس انتظار قهرمانی دارند.
برانکو شناخت خیلی خوبی از ما دارد. همه دوست دارند پرسپولیس قهرمان شود و پتانسیل تیم ما هم خوب است. تا این مرحله سختی کشیدیم و جان کندیم و حالا که به اینجا رسیده‌ایم از قهرمانی نمی‌‌گذریم.

این خبر را به اشتراک بگذارید