• جمعه 31 فروردین 1403
  • الْجُمْعَة 10 شوال 1445
  • 2024 Apr 19
شنبه 5 آبان 1397
کد مطلب : 35629
+
-

تهدید جدی یحیی: پول نرسد قطعا می‌روم

پدیده مشهدکه از ابتدای فصل دچار مشکلات شدید مالی بوده است، همچنان درخشش خودش را در لیگ برتر ادامه می‌دهد و شاگردان یحیی گل‌محمدی این هفته هم نفت مسجد سلیمان را در بیرون از خانه شکست دادند. با این حال مشکلات مالی پدیده هنوز حل نشده و گل‌محمدی که چندین بار اعتصاب و تهدید به رفتن کرده بود، این بار اعلام کرد که اگر مسئولان پدیده مشکلات را حل نکنند تا 48ساعت آینده این تیم را ترک می‌کند. این در حالی است که مسئولان استانی و مسئولان باشگاه چندین بار قول دادند که مشکلات مالی بازیکنان را حل می‌کنند ولی هیچ اتفاق جدیدی رخ نداده است.
گل‌محمدی بعد از بازی در کنفرانس مطبوعاتی با تأکید بر اینکه دیگر طاقتش تمام‌شده است، گفت: «امیدوارم مشکلات تیم پدیده هر چه زودتر حل شود. ما وعده و وعید زیاد شنیده‌ایم، اما تا به امروز هیچ‌یک عملی نشده است. ما همچنان منتظریم اقدامی انجام شود و امیدوارم هر چه زودتر این اقدام صورت بگیرد، چرا که من نهایتا تا فردا یا پس فردا اینجا می‌مانم! کار کردن در این شرایط واقعا سخت شده است و رویم نمی‌شود در چشم بازیکنانم نگاه کنم. طاقتم دیگر به سر آمده است و به‌احتمال زیاد تا دو روز آینده از پدیده بروم. شاید مشکل من هستم و با رفتنم مشکلات حل شود. در این مورد خیلی فکر کردم و واقعا شرایط کار را برای ما سخت کرده است. واقعا دیگر با این اوضاع و احوال نمی‌توانم ادامه دهم و اگر پول به تیم نرسد قطعا می‌روم.»
سرمربی پدیده در واکنش به این سؤال که آیا تیمش می‌تواند قهرمان لیگ شود، خاطرنشان کرد: «تیم ما برای قهرمانی بسته نشده است. ما با وجود مشکلات فراوان تا اینجای لیگ صدرنشین بوده‌ایم و مطمئن باشید این حاصل تلاش فراوان بازیکنان است. ما تیم یکدستی داریم با اهداف و آرزوهای بزرگ و اگر شرایط مناسب باشد تا آخرین نفس برای نتایج بهتر می‌جنگیم، اما با این اوضاع دیگر کاری از دست من و بازیکنانم برنمی‌آید. بقیه راه دست مسئولان باشگاه است، اگر شرایط را درست کردند، تلاش می‌کنیم این روند ادامه پیدا کند، اما در غیر این‌صورت نمی‌شود این انگیزه را بین بازیکنان حفظ کرد. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد و فقط می‌توانم بگویم که نمی‌توانم با این شرایط ادامه دهم.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید