• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 1 آبان 1397
کد مطلب : 35079
+
-

یک روز برای همه عمر

تیتر یک
یک روز برای همه عمر

پرسپولیس امروز حساس‌ترین دیدار 20سال اخیر خود را برگزار خواهد کرد. سرخپوشان حالا برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان تنها یک بازی پشت سر دارند و امیدوار هستند با حمایت هواداران خود بتوانند از این دیدار به سلامت عبور کنند. بازیکنان پرسپولیس در دیدار رفت برابر السد در خانه حریف با یک گل پیروز شدند و حالا روی کاغذ شانس زیادی برای صعود به فینال دارند. سرمربی پرسپولیس اما به خوبی می‌داند که این دیدار در عین سادگی سخت‌ترین آزمون او خواهد بود و به همین دلیل در چند روز گذشته تلاش زیادی کرد تا بازیکنانش را از لحاظ روحی به شرایط خوبی برساند. برانکو بارها اعلام کرده که همه پرسپولیس را قهرمان آسیا می‌دانند اما هنوز هیچ‌چیز مشخص نشده است. به همین دلیل سرمربی سرخپوشان در آخرین صحبت با بازیکنان خود به آنها اعلام کرد:«در بازی برابر السد باید فکر کنید که با یک گل عقب هستید و نباید خودتان را پیروز بدانید. این دیدار برای تمام مردم ایران و هواداران پرسپولیس خیلی مهم است اما باید تمرکزتان را در زمین بگذارید و نباید به هیچ عنوان هیچ اشتباهی کنید که بعدا سال‌ها باید افسوس بخورید و از طرفی می‌توانید کاری کنید که سال‌ها به‌خودتان افتخار کنید».
 
  سیستم، دوباره خطی است
سرمربی پرسپولیس برای بازی برابر السد می‌داند که نباید هیچ موقعیتی به حریف بدهد و به همین دلیل تصمیم گرفته تا برخلاف 2 بازی برابر الدوحیل و بازی رفت برابر السد و البته در غیاب ماهینی و عالیشاه مصدوم و با بازگشت انصاری و کمال دوباره سیستم خود را از حالت لوزی به خطی تغییر دهد.
 
  شجاع بالاخره دفاع راست شد
در شرایطی که در بازی رفت برانکو از سیامک نعمتی در دفاع راست استفاده کرد و این بازیکن خیلی خوب بازی کرد برانکو ترجیح داده در این بازی از شجاع خلیل‌زاده در این پست استفاده کند و انصاری و سیدجلال، 2 دفاع وسط را تشکیل خواهند داد و شایان مصلح در دفاع چپ بازی خواهد کرد تا این ترکیب در کنار بیرانوند مقابل خط آتش السد مقاومت کند.

     کمال و احمد زوج مقابل ژاوی
در خط هافبک برانکو تصمیم گرفته کمال و احمد نوراللهی را در هافبک دفاعی بگذارد تا این دو بتوانند برابر پاس‌های فوق‌العاده ژاوی مقاومت کنند و در مقابل این دو سیامک نعمتی و بشار رسن قرار دارند و باید روز سختی را با دوندگی خود پشت  بگذارند و برانکو امیدوار است که بتواند از این ترکیب نتیجه لازم را بگیرد.
 
  علیپور و منشا همچنان امید هواداران 
در خط حمله همچنان علیپور و منشا امید گلزنی پرسپولیس هستند و باید دید این دو بازیکن بار دیگر می‌توانند شادی را برای سکوهای پرسپولیس به ارمغان بیاورند یا خیر.

 

این خبر را به اشتراک بگذارید