• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 1 آبان 1397
کد مطلب : 35071
+
-

اولدترافورد و مورینیو در انتظار رونالدو

هفته سوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، امشب با برگزاری 8دیدار در گروه‌هایE تا H آغاز می‌شود. بی‌شک حساس‌ترین بازی امشب را منچستریونایتد و یوونتوس در اولدترافورد برگزار خواهند کرد.

بایرن‌مونیخ در آتن مهمان آ.ا.‌ک  است. تیم یونانی هر دو بازی قبلی را با باخت پشت سر گذاشته و بایرن هم که شنبه با برتری مقابل وولفسبورگ تا حدودی از بحران خارج شده، آماده است تا با کسب هر 3امتیاز این بازی، خود را مدعی صدرنشینی گروه کند. دیدار آژاکس و بنفیکا در آمستردام هم نقش مهمی در تعیین سرگروهی دارد.

هوفن‌هایم که در این گروه کمترین شانس را برای صعود دارد، میزبان لیون است؛ تیمی که با بردن منچسترسیتی در اتحاد، بزرگ‌ترین شگفتی را تا به اینجای مسابقات رقم زده است. بازی مهم این گروه جدال شاختار و منچسترسیتی در اوکراین است. سیتی در چمپیونزلیگ برعکس لیگ برتر چیزی ارائه نکرده است. شاید بازی امشب شروع طوفان مردان پپ گواردیولا باشد.

 سانتیاگوبرنابئو منتظر طلسم‌شکنی رئالی‌هاست. آنها 5بازی متوالی را نبرده‌اند و ماحصل کارشان در این 5مسابقه، 4شکست و یک تساوی بوده است؛ یک گل زده و 7گل خورده. سران باشگاه همچنان در حال رایزنی برای یافتن جانشینی مناسب برای یولن لوپتگی هستند. با این حال، می‌توان گفت که پیروزی در بازی امشب مقابل ویکتوریاپلژن شاید بتواند در نقش یک مسکن، قبل از دیدار ال‌کلاسیکوی پیش‌رو باشد. لوپتگی می‌داند که نبردن در این بازی به‌معنی پایان کارش در سانتیاگوبرنابئو خواهد بود. رئال‌مادرید در 2 بازی پیشین یک پیروزی خوب 3بر صفر مقابل آ.اس رم داشت و یک باخت یک بر صفر در خانه زسکامسکو. در دیگر دیدار این گروه رم میزبان زسکا خواهد بود؛ دیداری که به‌طور حتم، نتیجه‌اش برای رئالی‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

 همانطور که پیش‌تر بیان شد، حساس‌ترین بازی امشب را منچستریونایتد و یوونتوس در ورزشگاه اولدترافورد برگزار خواهند کرد. کریستیانو رونالدو این بار با پیراهن یوونتوس گام به منچستر می‌گذارد و مقابل تیم پیشین‌اش به میدان می‌رود. این بازی، سیزدهمین مسابقه رو در روی 2تیم خواهد بود. آخرین پیروزی یووه در روز دهم دسامبر2007 در تورین رقم خورده است. آخرین باری هم که بینکونری در اولدترافورد موفق به شکست شیاطین‌سرخ شده به 20نوامبر 1996بازمی‌گردد. برخلاف آمار که برتری به‌سود منچستریونایتد را نشان می‌دهد، این تیم شرایط خوبی را سپری نمی‌کند، ژوزه مورینیو تحت فشار قرار دارد و شکست مقابل یوونتوس می‌تواند او را رسما بیکار کند. آنها در 6بازی گذشته، تنها یک پیروزی مقابل نیوکاسل داشته‌اند و حالا به‌نظر می‌رسد که با چنین شرایطی یوونتوس پس از 21سال این شانس را دارد که بار دیگر یک پیروزی خوب را در اولدترافورد جشن بگیرد. یوونتوس شنبه‌شب و پس از 8هفته پیروزی در سریA، مقابل جنوا متوقف شد. مردان ماسیمیلیانو آلگری آماده‌اند تا با برتری مقابل یونایتد در منچستر، حکم اخراج آقای خاص را امضا کنند. دیگر بازی این گروه را یانگ‌بویز سوئیس و والنسیا برگزار خواهند کرد. خفاش‌ها در 12بازی خود در این فصل، 8مساوی داشته‌اند!
 

این خبر را به اشتراک بگذارید