• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 22 مهر 1397
کد مطلب : 34046
+
-

رسالت مشترک نیروی انتظامی و رسانه‌ها

گپ
رسالت مشترک نیروی انتظامی و رسانه‌ها

علی نوری| قم- خبرنگار:

رسانه‌های استان در هفته ناجا میزبان فرمانده انتظامی استان، معاونانش و رؤسای پلیس‌های تخصصی بودند. سرهنگ «مهرداد حاجی‌زاده» معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان به همراه 3 نفر از همکارانش به روزنامه همشهری آمد و از فصل جدیدی برای توسعه تعامل میان فرماندهی انتظامی و رسانه‌های استان خبر داد. 

سرهنگ حاجی‌زاده فعالیت در رسانه‌ها و پلیس را متنوع دانست و افزود: بخشی از مأموریت‌های پلیس نشاط‌آور است، اما برخی مأموریت‌ها برای پلیس و افرادی که باید در مورد آنها کار سلبی انجام شود زحمت دارد. رسانه‌ها هم گاهی با انتشار یک خبر به جامعه امید می‌دهند و در جای دیگر ممکن است برای انجام رسالت واقعی خودشان خبری را منتشر کنند که مردم نگران شوند. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان روزنامه همشهری را رسانه‌ای مستقل و مردمی دانست و تأکید کرد: روزنامه همشهری نگاه نقادانه خیرخواهانه به مسائل دارد و ما قدردان تلاش‌های شما در روزنامه و کانال همشهری و محتاج حمایت‌ها و انتقادهای سازنده همشهری هستیم.

وی با اشاره به برخی رسالت‌های مشترک رسانه‌ها و پلیس اظهار کرد: هرجا رسانه‌ها با پلیس همکاری کنند، هم کارها به‌خوبی انجام می‌شود و هم مردم از این تعامل استفاده می‌کنند.
سرهنگ حاجی‌زاده بیان کرد: در تلاش هستیم قبل از مأموریت‌های مهم یا رسالت پلیسی تعامل خودمان را با رسانه‌ها افزایش دهیم تا ثمره آن منجر به پذیرش و همراهی جامعه شود.

وی افزود: با قدردانی از خدمات و تعامل رسانه‌ها با فرماندهی انتظامی استان به‌ویژه روزنامه همشهری از انتقادهای سازنده رسانه‌ها استقبال می‌کنیم و در تلاش هستیم بخش عملکردی فعالیت‌های پلیسی در رسانه‌ها انتشار پیدا کند تا مردم امیدوار شوند. ما هم سعی می‌کنیم به وظایف خودمان در قبال رسانه‌ها عمل کنیم. معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان تولید محتوا برای رسانه‌ها را یکی از مأموریت‌های معاونت اجتماعی ذکر کرد و گفت: این‌که بتوانیم برای رسانه‌های استان با کارکردهای متفاوت تولید محتوا داشته باشیم ادعایی گزاف نیست، چون نیروی انتظامی با همه بخش‌ها کار دارد. وی اضافه کرد: نیروی انتظامی می‌تواند برای همه رسانه‌هایی که کارکرد اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و حتی دینی دارند تولید محتوا داشته باشد و نقش‌آفرینی کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید