• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
یکشنبه 22 مهر 1397
کد مطلب : 33960
+
-

الو محله

سدمعبر در خیابان خسرو شمالی
منطقه 2


 در خیابان خسرو شمالی، محدوده چهارراه خسرو و سازمان آب بسیاری از کاسبان باعث سدمعبر می‌شوند و اعتراض شهروندان و حتی تماس با سامانه 137 هم نتیجه‌ای نداشته است. از مسئولان درخواست می‌شود که بازدیدی از این مکان داشته و مشکل را حل کنند. 

زهرا همتی ـ ساکن محله برق آلستوم
سدمعبر کنترل می‌شود
پاسخ مسئول


 متأسفانه مشکل سدمعبر از سال‌ها قبل در این محدوده از منطقه وجود دارد. با وجود حضور مستمر مأموران گشت و تأکید به مالکان آنها توجهی نمی‌کنند و طرح‌های قانونی هم نتیجه‌ای نداشته است. شهرداری آن محل را تا حدودی کنترل کرده اما نمی‌توان اطمینان داد که این مشکل به صفر برسد. 
محمدرضا معصوم‌بیگی‌ـ شهردار ناحیه 5 منطقه 2
خودرو رهاشده در خیابان یازدهم
منطقه 6


 بیش از 2 سال است که یک دستگاه وانت نیسان آبی رنگ در خیابان یازدهم‌ محله یوسف‌آباد پارک شده و صاحبش آن را رها کرده و رفته است. بارها با 137، اداره ساماندهی، بخش‌های مختلف شهرداری، پلیس 110 و راهنمایی و رانندگی تماس گرفتیم اما در همه این مراکز اعلام شده که این ماشین مزاحم پارکینگ یا سرقتی نیست و کسی مسئولیت جابه‌جایی آن را به عهده نمی‌گیرد. مانده‌ایم که از کدام مسئول پیگیر این موضوع باشیم. 
‌بهناز توکلی ـ ساکن خیابان یازدهم ‌محله یوسف‌آباد
در اسرع وقت رسیدگی می‌شود
پاسخ مسئول


 پیگیر شکایت این شهروند هستیم و هرچه سریع‌تر به این درخواست شهروند رسیدگی و به‌زودی خودرو فوق از این خیابان منتقل خواهد شد. 
‌محمود افراخته، شهردار ناحیه 5 منطقه 6 
مسجد سرویس بهداشتی ندارد
منطقه 11


 ساختمان مسجد حضرت ابالفضل(ع) در خیابان قزوین، خیابان احمدی سخا، با 80 سال قدمت، سرویس بهداشتی زنانه ندارد و بانوان نمازگزار این مسجد با مشکل روبه‌رو هستند. این مسجد هیچ درآمدی ندارد که از محل آن نیازهای مسجد تأمین شود. با شهرداری تهران و منطقه مکاتبه کرده‌ایم اما تاکنون نتیجه‌ای نگرفته‌ایم. 
نادر نیک سرشت ـ عضو هیئت امنای مسجد حضرت ابالفضل(ع)
کمک به مساجد در دستور کار است
پاسخ مسئول


 متولی رسیدگی به مسجد، هیئت امنای مساجد است. هر ساله شهرداری به فراخور شرایط کمک‌هایی به مساجد داشته است. امسال هم با هماهنگی امور مساجد در حال بررسی مشکلات مساجد هستیم. درباره مشکلات مسجد حضرت ابالفضل(ع) هم تصمیم‌گیری خواهد شد. 
‌محمدجواد رشیدی، معاون اجتماعی فرهنگی شهردار منطقه11

این خبر را به اشتراک بگذارید