• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 19 مهر 1397
کد مطلب : 33729
+
-

واژگونی هولناک مینی‌بوس در جنوب پایتخت

واژگونی هولناک مینی‌بوس در جنوب پایتخت

واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در بزرگراه شهید آوینی، حادثه هولناکی را رقم زد و موجب مصدومیت دست‌کم 19نفر از شهروندان شد.
به گزارش همشهری، این حادثه ساعت 13:11دیروز در بزرگراه شهید آوینی مقابل پمپ بنزین سلمان فارسی اتفاق افتاد و دقایقی بعد گروه‌های امداد و نجات راهی آنجا شدند. سیدجلال ملکی، سخنگوی آتش‌نشانی تهران در این‌باره گفت: این مینی‌بوس که بیش از 25سرنشین داشت، به‌دلیل نامشخصی با یک دستگاه پراید برخورد کرده و پس از انحراف از مسیر اصلی و برخورد با تیر چراغ برق حاشیه راه، به پمپ برق ورودی جایگاه پمپ گاز برخورد کرده و واژگون شده بود. وی ادامه داد: سرنشینان مینی‌بوس در وضعیت بدی گرفتار شده بودند و آتش‌نشانان به رهاسازی آنها پرداختند و حدود 15نفری که توسط آتش‌نشانان خارج شدند، همگی دچار مصدومیت‌های شدیدی شده بودند که در میان آنها 5کودک هم حضور داشتند که به اطراف پرتاب شده بودند.
وی با اشاره به اینکه در محل حادثه هیچ‌کدام از سرنشینان فوت نکردند، گفت: با این حال اما چند نفر دچار مصدومیت‌های شدیدی شدند و عوامل اورژانس نیز برخی از مصدوم‌ها را در محل درمان کردند و تعدادی از آنها را نیز به مراکز درمانی منتقل کردند.
در همین حال پیمان صابریان، رئیس مرکز اورژانس تهران نیز درباره شمار حادثه‌دیدگان گفت: پس از این حادثه بلافاصله ۹ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس راهی محل حادثه شدند و در این حادثه ۱۹ نفر مصدوم شده بودند که با انتقال آنها به مراکز درمانی تلاش برای مداوای‌شان آغاز شده است.

این خبر را به اشتراک بگذارید