• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
چهار شنبه 18 مهر 1397
کد مطلب : 33514
+
-

هشدار برانکو به سرخپوشان

هنوز السد را نبرده‌ایم؛ به فینال فکر نکنید.

پرسپولیس بعد از پیروزی در بازی رفت برابر السد و چند روز استراحت، تمرینات خود را دوباره زیر نظر برانکو آغاز کرده و با توجه به تعداد کم ملی‌پوشانش، برانکو امیدوار است تا فاصله بازی برابر السد بتواند تیم خود را به‌خوبی مهیای این مسابقه کند.

با این حال سرمربی سرخپوشان بیش از به آمادگی رساندن بازیکنان خود برای دیدار برگشت برابر السد، نگران نوع نگرش بازیکنان خود است. بازیکنان پرسپولیس این روزها حسابی از پیروزی برابر السد در خانه حریف خوشحال هستند و برانکو نگران این است که این موضوع در بازی برگشت برای تیمش مشکل‌ساز شود. سرمربی پرسپولیس حتی در مصاحبه‌های خود هم اعلام کرده است که اگر پرسپولیس با غرور برابر نماینده قطر بازی کند مطمئنا به مشکل بزرگی خواهد خورد.
 
 عصبانیت برانکو از یک سؤال 
در چند روز گذشته در شبکه‌های اجتماعی و حتی بعضی از رسانه‌ها سؤالی مطرح شده مبنی بر اینکه دوست دارید پرسپولیس در فینال با کدام تیم بازی کند؟ این موضوع حسابی سرمربی سرخپوشان را شاکی کرده است. برانکو به‌خوبی می‌داند که بازیکنان پرسپولیس در شبکه های اجتماعی حضور پررنگی دارند و به همین دلیل به بازیکنان اعلام کرده است که هیچ معنی ندارد که از حالا به‌دنبال انتخاب تیم فینالیست باشیم، هنوز خودمان به فینال صعود نکرده‌ایم و باید تمام تمرکز خودمان را برای بازی السد بگذاریم و نباید به فینال فکر کنیم.

   آقای مدیرعامل شما چرا؟
برانکو از زمان برگشت به ایران و آغاز تمرینات پرسپولیس تلاش زیادی کرده است که بازیکنان تیم خود را از لحاظ فکری آماده دیدار برابر السد کند. با وجود این مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه‌ای، نه‌تنها با اطمینان از فینالیست‌شدن تیم صحبت کرد بلکه حتی از پرسپولیس به‌عنوان مدعی قهرمانی در آسیا و حضور در باشگاه‌های جهان هم حرف زد که این موضوع باعث نگرانی بیش از‌ اندازه برانکو شده است.

   جریمه به‌خاطر دست‌کم گرفتن
برانکو تلاش زیادی دارد تا تیمی را به زمین بفرستد که گویا با یک گل از السد شکست خورده و به همین دلیل در کنار تمرینات تیم، روی ذهن بازیکنان هم تمرکز کرده است. سرمربی پرسپولیس حتی اعلام کرده اگر متوجه شود بازیکنی السد را دست‌کم گرفته است او را با جریمه مواجه خواهد کرد تا اینگونه، بازیکنان را برای دیدار برگشت برابر السد آماده کند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید