• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
سه شنبه 17 مهر 1397
کد مطلب : 33421
+
-

شهرداران مدارس در شهرداری

به مناسبت روز‌کودک مدیران شهری میزبان دانش‌آموزان بودند

مناسبت
شهرداران مدارس در شهرداری

شهردار تهران به مناسبت روز ملی کودک با تعدادی از کودکان دیدار کرد و آنها نیز مشکلات محله و مدارس خود را با وی در میان گذاشتند.به گزارش همشهری،سیدمحمدعلی افشانی، شهردار تهران و محسن هاشمی‌رفسنجانی، رئیس شورای اسلامی شهر تهران در روز جهانی و هفته ملی کودک، میزبان کودکان و نوجوانان، مربیان، آموزشگران و شهردار منطقه۱۸ شهرداری تهران بودند.

در این برنامه کودکان در دفتر شهردار و رئیس شورای شهر حاضر شدند و با آنان دیدار کردند.

 چند نفر از شهرداران مدارس و نیز کودکان به زبان کودکانه مشکلات محلات و مدارس خود را با شهردار در میان گذاشتند. شهردار تهران ضمن استقبال گرم و تشویق کودکان هدایایی نیز به رسم یادبود به آنها تقدیم کرد. محسن هاشمی نیز در دیدار با دانش‌آموزان در جریان مشکلات محله آنان قرار گرفت.

روز گذشته بخش‌های مختلف شهرداری تهران شاهد حضور دانش‌آموزان بود. علاوه بر ساختمان شهرداری مرکزی در خیابان بهشت، معاونت‌ها، سازمان‌ها و شرکت‌های مختلف شهرداری، روز گذشته به روی کودکان باز بود. حضور دانش‌آموزان و کودکان در ساختمان شرکت بهره‌برداری مترو، شهرداری‌های مناطق و معاونت‌های مختلف حرکتی نمادین بود.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران نیز روز گذشته میزبان دانش‌آموزان بود. محمدجواد حق‌شناس ضمن گوش‌دادن به صحبت‌ها و انتقادات و اهدای هدایا به کودکان اظهار کرد: آیا تاکنون این سؤال را از خود پرسیده‌اید که علاوه بر وظیفه شهروندی برای شهر، وظیفه ما برای کمک به شهر و شهردار چیست؟
او تصریح کرد: تک‌تک ما می‌توانیم یک شهردار باشیم و  شهر را به نوعی اداره کنیم. همین تفکیک زباله و مدیریت پسماند یکی از بهترین و اصلی‌ترین کمک‌های ما به شهرداری است که باعث می‌شود باکتری‌های مضر تولید نشود و بوی مشمئز‌کننده ایجاد نکند.

 رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران عنوان کرد: همه ما باید بدانیم برای داشتن شهری پاکیزه ابتدا باید از خودمان شروع کنیم، خودمان بهترین مراقب هستیم و باید به‌خودمان قول دهیم این فرهنگ را در مدارس نهادینه کنیم.

تقدیم گل و خواندن سرود توسط دانش‌آموزان برای شهردار و رئیس شورای شهر و دیگر مسئولان شهری ازجمله برنامه‌های روز گذشته حضور کودکان در ساختمان بهشت و دیگر بخش‌های شهرداری بود.

این خبر را به اشتراک بگذارید