• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
شنبه 14 مهر 1397
کد مطلب : 32899
+
-

با مردم

با مردم

  وحدت و همدلی مسئولان
رهبر معظم انقلاب روز پنجشنبه در اجتماع عظیم و پرشکوه بسیجیان در ورزشگاه 100هزارنفری آزادی تأکید کردند که باید با حضور قدرتمندانه ملت و به‌ویژه جوانان مؤمن در وسط میدان، هم جهتی و هم سخنی مسئولان و همدلی مردم و مسئولان، به دشمن پیام قدرت داد چرا که اگر دشمن در حرف و رفتار و منش زندگی مردم، خود را با مجموعه‌ای مقتدر روبه‌رو نبیند، گستاخ و جری می‌شود. امیدواریم مسئولان با وحدت و همدلی به فکر حل مشکلات اقتصادی مردم باشند.
بیگدلی از تهران

   مقابله با گرانی، نخریدن اجناس گران 
با سلام. دو هفته پیش وقتی برای خرید پکیج مراجعه کرده بودم فروشندگان عنوان می‌کردند که چون قیمت ارز روند افزایشی دارد الان کمتر از این قیمت نمی‌فروشیم. اما حالا که پس از سقوط قیمت ارز برای خرید مراجعه کردم عنوان می‌کنند که قیمت بازار سکه و ارز هیچ ارتباطی به‌کار ما ندارد! البته من هم تصمیم گرفتم تا قیمت‌ها پایین نیاید پکیج خریداری نکنم. از شهروندان هم درخواست می‌کنم برای مقابله با گرانی تا جایی که امکان دارد اجناس گران را نخرند.
2815...0912

   تشکر کامیون‌داران
با سلام. کنترل بازار ارز خبری خوشحال‌کننده برای عموم مردم به‌خصوص ما کامیون‌داران در سراسر کشور است. از اقدامات مسئولان سازمان راهداری وزارت راه و شهرسازی برای حل برخی مشکلات کامیون‌داران تشکر و قدردانی می‌کنیم.
 متأسفانه در ماه‌های اخیر گران شدن ناگهانی لوازم یدکی و اقلام مصرفی مانند لاستیک و روغن، در کنار ثابت ماندن نرخ کرایه‌های فعلی حمل بار در 4سال گذشته، باعث فشار بر معیشت کامیون‌داران شده بود، که امیدواریم روند حمایت از صنف زحمتکش کامیون‌داران همچنان ادامه داشته باشد.
تعدادی از رانندگان کامیون

   فرهنگسازی‌ برای پیشگیری از حوادث
سلام. وقت به خیر. هرازچندگاهی در خبرها می‌خوانیم که نزاع‌های خیابانی بر سر موضوعات پیش‌پاافتاده مانند چشم تو چشم شدن، بوق زدن و... تبدیل به درگیری و بعضا منجر به مرگ می‌شود. متأسفانه نزاع ازجمله مسائلی است که علاوه بر ایجاد فضایی آکنده از خشم و نفرت و مختل کردن روابط انسانی، امنیت جانی و انسانی را از جنبه‌های مختلف تهدید کرده و به ثبات اجتماعی خدشه وارد می‌سازد. لطفا با استفاده از مطالب کارشناسان قضایی برای پیشگیری از اینگونه حوادث فرهنگسازی‌ کنید.
چگینی از تهران

ستون با مردم پل ارتباطی خوانندگان با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا با نظرات خود که بیشتر جنبه عمومی داشته باشد با ما در ارتباط باشید.

این خبر را به اشتراک بگذارید