• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
پنج شنبه 14 دی 1396
کد مطلب : 3259
+
-

برگزاری راهپیمایی در محکومیت ناآرامی‌ها

مردم ایران با برگزاری تجمع در ده‌ها شهر، با آرمان‌های انقلاب و رهبری تجدید میثاق کردند

گزارش
برگزاری راهپیمایی در محکومیت ناآرامی‌ها

مردم ایران اسلامی روز گذشته با حضور پرشکوه در شهرهای مختلف بار دیگر با آرمان‌های نظام و انقلاب بیعت کردند و نفرت عمیق خود را از عناصر آشوبگر و محرکان خارجی‌شان، اعلام داشتند. شهرهای مختلف اصفهان، قم، اهواز، اراک، کرمانشاه، همدان، ایلام، مراغه، گرگان، آستانه، بجنورد، زابل، بوشهر، خرم آباد، گلپایگان، خمینی‌شهر، شهرضا، آران و بیدگل و هرمزگان دیروز شاهد مردمانی بود که با حضور منسجم و پرشور در خیابان‌ها و اعلام برائت از اغتشاشگران و هنجارشکنان داخلی یک‌بار دیگر با ولایت و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و به دشمنان کمین کرده ایران ثابت کردند که مشکلات معیشتی و اقتصادی تأثیری بر عزم ملت ایران ندارد.

به گزارش فارس، «مرگ بر آمریکا» «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر فتنه‌گر» 3شعار اصلی بود که دیروز مردم در تمام شهرها فریاد زدند. اهتزاز پرچم سه رنگ ایران، ویژگی دیگر راهپیمایی و حماسه 13دی‌ماه مردم در شهرهای مختلف بود. این پیامی بود برای کسانی که در اغتشاشات اخیر به پرچم کشور اهانت کرده بودند. 

آنچنان که واحد مرکزی خبر نوشته است این اتفاق در ملایر رخ داده بود. خبرگزاری تسنیم هم در گزارش خود از این راهپیمایی‌ها نوشت: پاره کردن پرچم جمهوری اسلامی، بنرهای مزین به عکس مقام معظم رهبری و آتش کشیدن حسینیه و کشتن چندین نفر از هموطنان در مناطق مختلف کشور سبب شد که احساسات مردم ولایتمدار گرگان جریحه‌دار شده و 13دی را روز نحس فتنه‌گران و یوم‌الله دیگری در تاریخ انقلاب اسلامی بسازند. اهواز یکی از مهم‌ترین شهرهایی بود که حجم بالای حضور مردمش در راهپیمایی دیروز از چشم رسانه‌های خارجی هم پنهان نماند. شعارهایی مثل «فقر و فساد و تبعیض حزب‌الله به پا خیز»، «نه اختلاس نه ذلت این است ندای ملت»، «فتنه‌گر بی‌ریشه اهواز حلب نمی‌شه» و «فقر و فساد و تبعیض نابود باید گردد» ازجمله شعارهای عدالت‌محوری مردم اهواز در راهپیمایی «شکوه وحدت» دیروز بود.

دانشجویان، استادان دانشگاه‌ها، دانش‌آموزان، معلمان، اصناف، بازاریان، طلاب، روحانیون، استادان حوزه علمیه، بسیجیان، رزمندگان اسلام، ایثارگران و مدافعان حرم نیز در این راهپیمایی حضور داشتند. قرار است سایر شهرهای ایران اسلامی هم امروز و روز جمعه در محکومیت حمایت‌های دشمنان خارجی و هنجارشکنان داخلی راهپیمایی مشابهی برگزار کنند.

این خبر را به اشتراک بگذارید