• چهار شنبه 5 اردیبهشت 1403
  • الأرْبِعَاء 15 شوال 1445
  • 2024 Apr 24
یکشنبه 8 مهر 1397
کد مطلب : 32187
+
-

ماموریت سرباز ایرلندی در تبریز

گفت و گو
ماموریت سرباز ایرلندی در تبریز

قاطع‌ترین پیروزی این فصل از رقابت‌های لیگ برتر تحت‌تأثیر نمایش درخشان بازیکنی قرار گرفت که حالا به‌نظر می‌رسد بهترین خرید این فصل لیگ برتر بوده است. آنتونی استوکس، بازیکن سابق آرسنال در مسابقه تراکتورسازی برابر استقلال خوزستان پوکر کرد و با زدن 4گل مهم‌ترین نقش را برای رسیدن تیمش به جمع مدعیان داشت. این بازیکن 30ساله موفق شد با 4گلی که به ثمر رساند، به صدر جدول بهترین گلزنان‌ لیگ برسد ولی مهم‌تر کیفیتی بود که این بازیکن ایرلندی از خود نشان داد. استوکس با احتساب 2 گلی که در جام حذفی وارد دروازه نفت آبادان کرده، جمعا 9گل برای تراکتور به ثمر رسانده است تا بهترین آمار را در بین مهاجمان لیگ ایران داشته باشد. با استوکس درخصوص درخشش برابر استقلال خوزستان صحبت کردیم که او به سؤالات پاسخ داد.


  قبل از بازی با این شرایط خاصی که تراکتور داشت، فکر می‌کردید 6گل به استقلال خوزستان بزنید؟

اینکه چه نتیجه‌ای قرار بود به‌دست بیاوریم، قابل پیش‌بینی نبود ولی با توجه به اینکه نیاز مبرمی به 3امتیاز این بازی داشتیم، فقط برای برد بازی می‌کردیم. خوشحالم که یک روز خاص رقم خورد و 6گل زدیم که این برای همه ما خوشحال‌کننده است. مسئله مهم‌تر خوشحالی هوادارانی بود که به ورزشگاه آمده بودند، آنها واقعا خیلی خوب ما را حمایت کردند و خوشحالم که نتیجه خوبی گرفتیم تا هواداران هم خوشحال باشند.


   فکر نمی‌کنی استقلال خوزستان بیش از حد بد بازی کرد؟

من نمی‌توانم در مورد تیم حریف قضاوتی داشته باشم یا حرفی بزنم. آنها هم مثل هر تیم دیگری تلاش می‌کنند تا نتیجه بگیرند ولی می‌توانم بگویم دلیل این نتیجه‌ای که گرفتیم، خوب‌بودن خودمان بود. ما نمایشی بی‌نقص داشتیم و بهتر است که در مورد تیم خودمان صحبت کنیم.
 

 در مورد نمایش فوق‌العاده خودت در این بازی صحبت کن، حتما احساس خیلی خوبی داشتی؟

بله، همینطور است و خوشحالم که 4گل زدم و باز هم می‌گویم که مسئله مهم خوشحال‌شدن هواداران بود. من امیدوارم در بازی‌های آینده هم این روند را ادامه دهم.


   تا حالا در یک مسابقه 4گل زده بودی؟

بله، من قبل از این هم 3بار پوکر کرده بودم و این چهارمین پوکر دوران بازیگری‌ام بود.


   به‌نظر می‌رسد با زدن 7گل شانس خیلی زیادی برای کسب عنوان آقای گلی داری؟

صحبت‌کردن در مورد آقای گلی خیلی زود است و ما بازی به بازی جلو می‌رویم. من هم دوست دارم که بازی‌های تأثیرگذاری برای تیمم انجام دهم و دوست دارم بیشتر و بیشتر گل بزنم. ما باید به بازی‌های آینده فکر کنیم و می‌دانیم که راه سختی در پیش داریم.
 

 به‌نظر تو تراکتورسازی چقدر شانس قهرمانی دارد؟

اگر اشتباه نکنم، تراکتورسازی تا حالا قهرمان لیگ ایران نشده است و حالا ما دنبال نخستین قهرمانی تراکتور در لیگ هستیم. این یک ماموریت سخت است ولی می‌توانیم به هدفی که داریم، دست پیدا کنیم.


   مهم‌ترین رقیب تراکتورسازی برای قهرمانی چه تیمی است؟

اگر خودمان عملکرد خوبی داشته باشیم، دیگر نیازی نیست که به تیم‌های دیگر فکر کنیم. طبیعتا چند تیم دیگر هم به قهرمانی فکر می‌کنند ولی مهم این است که خودمان نتیجه بگیریم.


   از بازی در تراکتور و زندگی در تبریز راضی هستی؟

از اینکه اینجا بازی می‌کنم، احساس خوبی دارم و مردم تبریز هم بسیار خوب هستند. هواداران تراکتور هم واقعا فوق‌العاده هستند.


   در مورد جدایی جان توشاک چه نظری داری، این موضوع تو را غافلگیر نکرد؟

در دنیای فوتبال این اتفاقات همیشه وجود دارد. این مسئله‌ای بود که به باشگاه مربوط می‌شود و من نمی‌توانم اظهارنظری در این خصوص داشته باشم.

این خبر را به اشتراک بگذارید