• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
پنج شنبه 5 مهر 1397
کد مطلب : 31979
+
-

فضاسازی علیه رئیس‌جمهور دولت اصلاحات

حالا عبدالله معینی، مدیرعامل و رییس هییت مدیره مدارس ممتاز حنان در گفتگو با همشهری می‌گوید . «مجتمع آموزشی غیردولتی حنان از سال 1374 فعالیت خود را آغاز کرده و در طول این سالها ارتباط تشکیلاتی، اقتصادی، سیاسی با آقای خاتمی نداشته و مالکیت این مدرسه متعلق به ایشان نیست».

وی افزود: « از آنجا که ایده دوستی و گفت وگو، مهمترین شعار و رویای حنانی هاست، طبیعتا مبدع ایده گفت وگو و یکی از شخصیت های الهام بخش برای مجموعه ما ایشان بوده اند. و ما دستِ تمامی کسانی را که برای توسعه گفت و گو و مدارا و صلح در  جهان می کوشند، می فشاریم».  

 او در ادامه میزان شهریه 37 میلیونی که در لیست آمده را تکذیب کرد و گفت: « مجتمع آموزشی حنان حدود 1400 دانش آموز در سال تحصیلی جاری دارد که 700 نفر از آنها در مقطع ابتدایی و با شهریه مصوب و فوق برنامه های اختیاری مصوب انجمن تاحداکثر، حدود 8 میلیون تومان، 400 نفر در دوره متوسطه اول با شهریه مصوب و کلاسهای تابستانی و فوق برنامه های اختیاری مصوب انجمن حداکثر تا، حدود ده میلیون تومان، 220 نفر در متوسطه دوم با شهریه مصوب کلاسهای تابستانی و فوق برنامه های اختیاری مصوب انجمن  وحداکثر تاحدود 13 میلیون تومان و فقط 80 نفر در پایه دوازدهم (پیش دانشگاهی) با شهریه مصوب و فوق برنامه ها، اردوها، پانسیون مطالعاتی و ... مصوب انجمن وحداکثر تاحدود 20 میلیون تومان ثبت نام شده اند. رقم 37 میلیون تومان که در جدول ذکر شده است، کذب محض است. ما بابت این دو موضوع شکایت خود را به اطلاع آموزش و پرورش منطقه 6 رسانده ایم و از مراجع قضایی پیگیری های لازم را انجام خواهیم داد».

مدیرمدرسه حنان با تاکید بر اینکه اولیاء 1400 دانش آموز حنان، بهترین و معتبرترین مرجع برای صحت این ادعا می باشند. اظهار داشت: «به نظر می رسد در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و در زمانه ای که کشور ما درگیر بحرانهای متعدد در افکار عمومی است و حفظ آرامش و امید، ضروری ترین  نیاز موقعیت کنونی است، انتشار چنین اخبار کذبی، مرامی زشت و ناپسند است».

این خبر را به اشتراک بگذارید