• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
پنج شنبه 5 مهر 1397
کد مطلب : 31972
+
-

بشار رسن: مطمئن باشید پرسپولیس برنده است

بشار رسن: مطمئن باشید پرسپولیس برنده است

هافبک عراقی پرسپولیس پس از جدایی بازیکنانی مانند مسلمان و امیری، به ستاره سرخ‌پوشان تبدیل شده است. رسن در بازی برابر الدوحیل یکی از بهترین بازیکنان تیم خود بود و نقش مهمی در پیروزی سرخ‌ها در این بازی داشت. او حالا امیدوار است که در داربی  امروز هم بتواند روز خوبی را پشت سر بگذارد. رسن درخصوص شرایط این روزهای خودش، پرسپولیس و داربی با همشهری گفت‌وگو کرد.
 
 به نظر می‌رسد پرسپولیس این روزها شرایط بسیار خوبی دارد.
بله همینطور است. ما امسال با توجه به شرایط تیم نتوانستیم خودمان را به خوبی تقویت کنیم اما با تمام وجودمان برای پرسپولیس بازی کردیم و توانستیم تا اینجای لیگ هم نتایج خوبی بگیریم.

   اما کسی فکرش را نمی‌کرد پرسپولیس بتواند الدوحیل را شکست بدهد.
ما در بازی برابر الدوحیل به‌خودمان ایمان داشتیم و تمام تلاشمان را در زمین انجام دادیم. البته هواداران هم نقش مهمی در پیروزی ما داشتند و تا آخرین لحظه ما را تشویق و حمایت کردند.

   بعد از گل الدوحیل در آزادی خیلی‌ها کار شما را تمام‌شده می‌دانستند.
ما در نیمه اول بد بازی کردیم اما در نیمه دوم همه‌‌چیز تغییر کرد. بازی را در دست گرفتیم و از موقعیت‌های خودمان به خوبی استفاده کردیم و توانستیم 3گل بزنیم تا صعود کنیم.

   بازی بعدی با السد هم بازی سختی است.
السد تیم پرقدرتی است اما ما پرسپولیس هستیم. در بازی مرحله گروهی برابر همین السد نشان دادیم که می‌توانیم این تیم را شکست بدهیم. البته حضور ما و السد در نیمه‌نهایی نشان داد که گروه ما در دور مقدماتی گروه مرگ بود و از گروه سختی توانستیم صعود کنیم.

   در شرایطی باید به مصاف السد بروید که 2 بازیکن مهم یعنی کمال و انصاری را در اختیار ندارید.
بله، همینطور است و قطعا کار سختی را در بازی رفت خواهیم داشت اما ما جوانان خوبی روی نیمکت داریم که می‌توانند به تیم کمک کنند. امیدوارم که در بازی رفت بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم تا در بازی برگشت بتوانیم به فینال صعود کنیم.

   در مسابقه با سپیدرود در دقایق پایانی برد شیرینی کسب کردید.
به نظرم این بازی کمی گره خورد. ما اگر موقعیت‌های خودمان را تبدیل به گل می‌کردیم می‌توانستیم راحت‌تر بازی کنیم اما باز هم توانستیم در دقایق پایانی به گل برسیم و این مهم است.

    امروز باید در داربی به مصاف استقلال بروید.
بازی برابر استقلال همیشه مهم بوده و یکی از مهم‌ترین بازی‌های قاره آسیا‌ست. امیدوارم که بازی جذابی را بین 2 تیم ببینیم.

   چه نتیجه‌ای را پیش‌بینی می‌کنی؟
ما قبل از بازی برابر السد باید برابر استقلال بازی کنیم و برد در داربی باعث می‌شود با روحیه برابر السد ظاهر شویم. مطمئن باشید برنده داربی ما هستیم.

   اگر گل بزنی، شادی گل خاصی را درنظر گرفته‌ای؟
نه، واقعا شادی گل خاصی را درنظر ندارم اما دوست دارم در این بازی یک گل دیماریایی بزنم.

این خبر را به اشتراک بگذارید