• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 4 مهر 1397
کد مطلب : 31797
+
-

دوباره گل 3 امتیازی؟ چرا که نه؟!

دوباره گل 3 امتیازی؟ چرا که نه؟!

 محمد زارعی جن قشلاقی

  وریا غفوری مدافع ملی‌پوش استقلال در آخرین داربی گل 3 امتیازی تیمش را به‌ثمر رساند و حالا در آستانه مسابقه پنجشنبه چهره ویژه بازی است که مورد توجه هواداران قرار دارد. او بعد از نیم فصل درخشان پارسال در بین هواداران استقلال محبوبیت خاصی پیدا کرده است و انتظار دارند بازهم برای تیم‌شان در بازی حساس گلزنی کند. با وریا درباره مسابقه حساس پنجشنبه و شرایط خودش گفت‌وگو کرده‌ایم.


     داربی قبلی یک گل 3  امتیازی زدی؛ حالا در آستانه داربی دیگری قرار داریم فکر می‌کنی نتیجه این مسابقه چه شود؟

داربی واقعا خاص است. بازی روز پنجشنبه هم واقعا می‌تواند مسابقه‌ای ویژه باشد. نتیجه این بازی فوق‌العاده برای هواداران و حتی خود بازیکنان حساس است. ما هم روز بازی تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم که باز هم برنده بازی باشیم. خوشبختانه از لحاظ روحی و روانی هم آماده این بازی هستیم. بچه‌های تیم همگی هم‌قسم شده‌اند تا در این دیدار برنده از زمین خارج شوند. امیدوارم برنده این دیدار ما باشیم.


     اما در هفته‌های گذشته پرسپولیس مسابقاتش را با پیروزی پشت‌سر گذاشته درحالی‌که استقلال در نتیجه‌گیری در حد انتظار نبوده است. آیا این مسائل روی داربی تأثیر می‌گذارد؟

شرایط متفاوت داربی را همه می‌دانند. نتیجه این بازی به وضعیت تیم‌ها در جدول ربطی ندارد و فارغ از شرایط هفته‌های قبل آن بوده است. در گذشته بوده که تیمی که شرایطی بهتر داشته و قوی‌تر بوده بازی را باخته است. تیم ما هم چیزی کمتر از پرسپولیس ندارد. در ادامه راه می‌توانیم به جمع تیم‌های صدرجدولی برسیم.


     سال گذشته در بسیاری از بازی‌ها دفاع راست بازی کردی و روزهای بسیار درخشانی پشت سر گذاشتی تا حدی که به گفته کارشناسان بهترین بازیکن استقلال در فصل قبل بودی. این فصل اما بیشتر هافبک راست بازی کردی و به‌نظر از کیفیت گذشته‌ات فاصله داری؟

من هم در دفاع راست بازی کرده‌ام هم در هافبک راست بوده‌ام اما پست تخصصی من دفاع راست است و خودم دوست دارم در این پست بازی کنم.


     در داربی قبلی مقابل پرسپولیس توانستی گل 3امتیازی بزنی. شاید در این مسابقه هم نگاه‌ها متوجه تو باشد. فکر می‌کنی باز هم بتوانی گل بزنی؟

مطمئنا من در بازی روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس اول تلاش خواهم کرد برای تیمم مثمرثمر باشم و بهترین بازی‌ام را انجام دهم. بعد از آن حتما اگر فرصت شود در این دیدار گل خواهم زد و اگر این گل 3امتیازی باشد خیلی لذتبخش‌تر خواهد بود. من در این دیدار تمام تلاشم را انجام خواهم داد و اگر فرصتی شود گل هم می‌زنم.


     به‌نظرت نقطه قوت پرسپولیس کجاست؟

به هر حال پرسپولیس تیم قدرتمندی است و ما هم بازی سختی را مقابل این تیم خواهیم داشت اما هدف همه بازیکنان این است که بتوانیم با کسب 3 امتیاز هواداران را خوشحال کنیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید