• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
سه شنبه 3 مهر 1397
کد مطلب : 31739
+
-

جورج مارتین «بازی تاج و تخت» را می‌نویسد

دریچه
جورج مارتین «بازی تاج و تخت» را می‌نویسد


جورج مارتین، نویسنده انگلیسی «ترانه یخ و آتش» است؛ مجموعه داستانی که با اقتباس تلویزیونی شبکه «اچ‌بی‌اُ» تحت عنوان «بازی تاج و تخت» در میان مردم معروف است. سال‌هاست که علاقه‌مندان به این مجموعه در انتظار انتشار کتاب بعدی مارتین هستند. مارتین در مراسم اِمی طی مصاحبه‌ای اعلام کرد که پیچیده بودن داستان در کتاب بعدی دلیل تأخیر انتشار کتاب است.

به گزارش مترو نیوز، نام جورج مارتین، نویسنده 70ساله انگلیسی در سال‌های اخیر بارها شنیده شده است. سریال «بازی تاج و تخت» با اقتباس از مجموعه داستان «ترانه آتش و یخ» سبب شد محبوبیت این نویسنده انگلیسی در میان مردم و اقبال خوانندگان به کتاب‌هایش افزایش یابد. در مراسم اِمی امسال از مارتین پرسیدند چرا کتاب بعدی این مجموعه را منتشر نمی‌کند و او در پاسخ گفت: «کتاب جدید که «بادهای زمستانی» نام دارد در راه است و به‌دلیل پیچیدگی داستان و جزئیات بیش از حد تاکنون به طول انجامیده است. البته اکنون در حال نوشتن کتاب جدید هستم و ‌ای کاش 4 سال پیش این کار را انجام داده بودم اما سرعتم کند است و داستان هم خیلی پیچیده است.»

فیلمبرداری آخرین فصل از سریال «بازی تاج و تحت» چندی پیش به پایان رسید و مارتین برخلاف همیشه در صحنه‌های فیلمبرداری حضور نیافت تا کار نوشتن کتاب جدید را به اتمام برساند. مارتین معتقد است سریال این مجموعه پتانسیل ادامه یافتن تا 13فصل را هم دارد اما تهیه‌کنندگان سریال از آغاز تصمیم داشتند 5 تا 7فصل بسازند. البته خیلی خوب است که با پیشنهاد مارتین موافقت نشد زیرا در این صورت وظیفه سرپرستی دیگر نویسندگان را داشت و وقتی برای نوشتن «بادهای زمستانی» باقی نمی‌ماند.

این خبر را به اشتراک بگذارید