• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
یکشنبه 1 مهر 1397
کد مطلب : 31324
+
-

برانکو: به خاطر بازی هجومی کارت زرد بخشی از کار ماست

منشا و علی پور برابر الدوحیل مثل شیر بودند

برانکو: به خاطر بازی هجومی کارت زرد بخشی از کار ماست

برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل سپیدرود رشت، گفت: «‌انتظارم این است که بازیکنانم انگیزه‌های خود را حفظ کنند و با پیروزی‌ای که به‌دست می‌آورند، مهر تأییدی بر برد مقابل الدوحیل بزنند. می‌دانیم که سپیدرود سال قبل خیلی خوب بازی می‌کرد و آنقدری می‌دانیم که بازیکنان تیم خوشحال هستند که علی کریمی برگشته و این می‌تواند انگیزه مضاعفی برای بازیکنان باشد، چرا‌که یکی از بهترین بازیکنان تاریخ ایران سرمربی آنها‌ست.‌»
سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: «‌مسابقه با الدوحیل برای ما از اهمیت بالایی برخوردار بود و ما از نظر آمادگی جسمانی و از نظر روحی و انگیزشی شرایط خوبی داشتیم و به هر حال همین موضوع باعث کسب این نتایج شده است. البته ماهینی نمی‌تواند امروز بازی کند و امید عالیشاه و احمد نوراللهی هم وضعیت‌شان مبهم است که به این بازی می‌رسند یا نه، اما بشار تمرینات عادی را 
انجام می‌دهد.»
سرمربی پرسپولیس درخصوص بازی با الدوحیل و برابری آن با بازیکنان خارجی شاغل در خارج از ایران، افزود: «منشا و علیپور در بازی با الدوحیل مثل شیر ظاهر شدند و استارت‌های بالا زدند. آمادگی جسمانی از مهم‌ترین فاکتورهای موفقیت است و آمادگی جسمانی تیم ما در بازی با الدوحیل در تهران و دوحه کاملا مشهود بود.»
برانکو درباره اینکه برخی مربیان اعتقاد دارند لیگ ایران ضعیف است، ادامه داد: «با این موضوع موافق نیستم، چون در همه بازی‌ها ثابت‌شده که بهترین بازیکنان از لیگ ایران هستند. حتی در بازی‌های تیم ملی هم دیده شد که بهترین بازیکنان این تیم، بازیکنان شاغل در لیگ ایران بودند. لیگ ایران قطعا از لیگ امارات، ‌قطر، ازبکستان و حتی بهترین لیگ‌های آسیا بهتر است. چند بازیکن اصلی ما در یک‌سال گذشته از ما جدا شدند؛ رفیعی و طارمی به لیگ قطر رفتند، ‌امیری راهی ترکیه شد، احمدزاده به لهستان رفت و محرمی در لیگ کرواسی بازی می‌کند و همه این بازیکنان در تیم‌های خوب خارج از کشور بازی می‌کنند و این کیفیت لیگ ایران و باشگاه‌ها را نشان می‌دهد.»
سرمربی سرخ‌پوشان درمورد کارت‌های بی‌موردی که بازیکنان پرسپولیس می‌گیرند و باعث محرومیت آنها می‌شود، گفت: «به هر حال بازی‌ها انگیزشی هستند و خود ما اصرار داریم که هجومی بازی کنیم و در این موقعیت کارت زرد هم بخشی از کار ماست. من نمی‌خواهم به داوران اعتراض کنم اما به هیچ بازیکنی نمی‌گویم کارت زرد بگیرد اما در شرایط بازی استرس و فشاری هست که احساسی‌شدن کار را به اینجا می‌کشاند.»
برانکو درخصوص اینکه با توجه به آمادگی سیدجلال حسینی آیا وقت خداحافظی او از تیم ملی فرا رسیده، گفت: «کاری به رسمیت انتخاب‌ها ندارم اما سیدجلال پارسال بهترین بازیکن لیگ ایران بود و از نظر من او بهترین بازیکن ایران است که یک‌سال درخشان و عالی را پشت سر گذاشت. سیدجلال رکورددار قهرمانی در لیگ ایران است و 115بازی ملی دارد و جالب است بدانید که 100بازی ملی او زمانی بود که در لیگ ایران بازی می‌کرده و در خارج از ایران نبوده است. اینکه سیدجلال باز هم به تیم ملی دعوت شود یا نه، بستگی به سرمربی آینده تیم ملی دارد و این مسئله‌ای است که به فدراسیون فوتبال مربوط است. آ‌نها باید بگویند که برنامه‌ای برای دیدار خداحافظی سیدجلال حسینی دارند یا نه، که حداقل تشکری از همه تلاش‌هایش برای بازی‌های ملی و باشگاهی باشد. من از طرف خودم، ‌کادر فنی‌ام و بازیکنانم از سیدجلال بابت زحماتی که در این 4-3سال کشیده، تشکر می‌کنم و قدردان او هستم.»
 

این خبر را به اشتراک بگذارید