• شنبه 1 اردیبهشت 1403
  • السَّبْت 11 شوال 1445
  • 2024 Apr 20
دو شنبه 26 شهریور 1397
کد مطلب : 30957
+
-

تسلط به برنامه‌ریزی، چگونه آدم‌ها را ثروتمند می‌کند؟

جشن میلیون دلاری

برنامه‌ریزی برای عروسی؛ شغلی که باید بیشتر آن‌ را بشناسید

در تمام دنیا برنامه‌‌ریز جشن ازدواج یکی از پولسازترین و در عین حال شادترین شغل‌ها به‌حساب می‌آید. در این شغل شما به‌عنوان یک برنامه‌‌ریز از ابتدای مقدمات برگزاری یک جشن عروسی تا انتهای کار در کنار عروس و داماد حضور دارید و در انتخاب لباس، سفره عقد، اجاره مکانی برای برگزاری جشن، سفارش کیک و اتومبیل عروس، عکاس، تهیه غذا و حتی برنامه‌ریزی در مورد یک مکان خوب برای ماه‌عسل و جزئی‌ترین موارد مربوط به مراسم روز جشن، به زوج‌های جوان کمک می‌کنید. برگزاری جشن عروسی، آن هم به سبک و سیاق مدرن، نیاز به وقت زیادی دارد و بسیاری از زوج‌‌های جوان به‌دلیل مشغله فراوان فرصت این کار را ندارند و به افرادی مراجعه می‌کنند که با اطلاعات خوب و مفید ،بهترین، راحت‌‌ترین و به صرفه‌‌ترین گزینه‌ها را در اختیارشان قرار دهند.

ساعات کار یک برنامه‌ریز 


اگر قرار باشد شما به‌عنوان یک برنامه‌ریز، مراسم جشن عروسی را به بهترین صورت برگزار کنید باید انتخاب‌های متنوعی در اختیار زوج‌های جوان بگذارید. برای این کار، شما،هم با فهرستی از سالن‌های آرایش معتبر و خوب، شیرینی‌فروشی‌‌ها، مزون‌ها، رستوران‌ها و مراکز خدماتی که با مراسم عروسی در ارتباط است، توافق و همکاری می‌کنید، هم بابت وقتی که برای زوج‌های جوان گذاشته‌اید دستمزد دریافت می‌کنید و هم درازای معرفی سالن‌ها و مراکز خدماتی جشن‌عروسی، پورسانتی خوب می‌گیرید. ساعت‌ کار این شغل در روزهایی که با جشن و مناسبت‌هایی خاص همراه است بسیار شلوغ‌تر از دیگر اوقات سال است.

درآمد میلیون دلاری

 در دنیا، شغل برنامه‌ریز جشن، درآمدی بین 16تا20هزار دلار در سال دارد و در فهرست شغل‌های پولساز جهان قرار گرفته‌است. اگر کارتان را به خوبی انجام دهید بسیاری از زوج‌ها شما را به دوستان و آَشنایان خودشان معرفی خواهند کرد و به همین دلیل اگر بتوانید خاطره خوبی برای یک زوج به‌یادگار بگذارید از طریق همین زوج‌ها به‌صورت رایگان کارتان را تبلیغ خواهید کرد.

حرفه‌ای باشید

برای اینکه یک برنامه‌ریز مشهور شوید باید مهارت فن بیان خوبی داشته باشید. همچنین باید از قوانین حقوقی عقد و... نیز آگاه باشید تا اگر با سؤالی از طرف آنها مواجه شدید بتوانید به راحتی پاسخ بدهید. این کار باعث افزایش اعتماد زوج‌ها به شما خواهد شد.


چگونه براساس نقشه، یک شرکت تاسیس کنیم؟

 9 قدم تا خوشبختی

برنامه‌ای چند مرحله‌ای برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار 


اگر در شروع اجرای یک ایده تجاری هستید و دقیقا نمی‌دانید از کجا شروع کنید این نسخه 9روزه به شما کمک می‌کند مفید و مؤثر، طرح‌تان را اجرا کنید.

روز اول: مهم‌ترین و ضروری‌ترین قدم در شروع یک تجارت، نوشتن طرحی دقیق و واضح در مورد ایده‌ای است که در سر دارید. در این قسمت تا می‌توانید به جزئیات بپردازید، موانع و مشکلات ایده تجاری‌تان را فهرست کنید، میزان هزینه و سرمایه مورد نیاز برای به اجرا درآوردن طرح‌تان را نیز بنویسید. طرح خوب، مثل نقشه‌ای است که شما را دقیقا به جایی می‌رساند که انتظارش را دارید.

روز دوم: بازار را بررسی کنید. محصول شما باید در مقابل رقیبان موجود در بازار ویژگی‌های متفاوتی داشته باشد که بیشترین تقاضا را از سوی مصرف‌کننده به سمت شما بکشاند.

روز سوم: برندسازی کنید. برای اینکه در بازار جایی پیدا کنید یک لوگو یا وب‌سایت برای معرفی محصول‌تان تهیه کنید. نام تجاری، هویت شما را نشان می‌دهد.

روز چهارم: امور حقوقی تجارت‌‌تان را مشخص کنید. برای این کار با یک وکیل مشاوره داشته باشید و از او راهنمایی بخواهید.

روز پنجم: هزینه‌های‌تان را در ابتدا کم کنید. اگر می‌توانید در خانه کار کنید یا از اینترنت یک رستوران یا کافی‌شاپ استفاده کنید و قرارهای کاری‌تان را آنجا بگذارید. اگر دفتر کار دارید، می‌توانید بدون مبلمان شیک کارتان را شروع کنید.

روز ششم: کارتان را تبلیغ کنید. به‌دنبال راه‌هایی برای ارائه محصولات و خدمات‌تان در یک رسانه عمومی مثل رادیو یا تلویزیون باشید. در هر جلسه‌ای که حاضر می‌شوید در مورد شرکت‌تان صحبت کنید تا فعالیت شما دهان به دهان به گوش همه برسد.

روز هفتم: در برنامه روز هفتم تا می‌توانید به‌خودتان اعتمادبه‌نفس بدهید. اگر شما این 6مرحله را طی کرده‌اید مطمئن باشید تا پایان کار به خوبی همه‌‌چیز را مدیریت خواهید کرد.

روز هشتم: بعد از این مرحله، تازه نوبت تمرکز کردن روی درآمد است. هرگز در ابتدا به درآمد فکر نکنید. به چشم‌انداز بزرگ‌تری فکرکنید تا درآمد به‌خودی‌خود وارد کسب و کارتان شود.

روز نهم: جشن بگیرید. لازم است هرازگاهی خودتان را تشویق کنید و به‌خودتان دلگرمی دهید. این برنامه 9روزه یک برنامه فشرده و در عین حال مؤثر است که با به کاربستن آن، ایده‌تان را به ثمر خواهید نشاند.

این خبر را به اشتراک بگذارید