• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 26 شهریور 1397
کد مطلب : 30881
+
-

کافه مجلس

  چه کسی مانع تحقیق و تفحص از مجلس است؟

حسن کامران، یکی از طراحان تحقیق و تفحص از عملکرد مجلس شورای اسلامی گفت: رئیس‌ مجلس مانعی برای به جریان انداختن این تحقیق و تفحص است.
کامران با تأکید بر اینکه کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به‌دلیل تعلل و تعویق در بررسی تفحص از عملکرد مجلس، تخلف کرده است، در گفت‌وگو با تسنیم، افزود: بنده شخصا بارها با آقای غلامرضاتاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه پیرامون طرح تحقیق و تفحص از مجلس گفت‌وگوهایی داشته‌ام، اما وی هر بار موضوع را به زمان دیگری موکول می‌کند.

  جاده‌صاف‌کنی روسیه برای تحریم‌ها

بهرام پارسایی، نماینده شیراز در حساب شخصی‌اش در توییتر نوشت: «وقتی به‌خاطر تجارب تلخ تاریخی و عهدنامه‌های ننگین، از دراختیار قراردادن پایگاه هوایی و قرارداد خزر، انتقاد کردیم، برخی از شراکت استراتژیک سخن گفتند. حال که روسیه با افزایش تولید نفت جاده‌صاف‌کن تحریم ما شده، فکر می‌کنید مقابل بازگشت قطعنامه‌ها توسط ترامپ می‌ایستد؟ قبلا هم آنها را وتو نکرد.»

  نشست خبری بهارستان برای رفع ابهام از یک قانون

احسان قاضی‌زاده‌هاشمی، نماینده فریمان در مجلس خبرداد: هفته آینده نشست خبری درمورد قانون ممنوعیت به‌کارگیری بازنشستگان در مجلس برگزار می‌شود تا به تمام ابهامات و سؤالات پاسخ داده شود.

او همچنین در واکنش به استفاده برخی مدیران بازنشسته از بحث جانبازی بالای 50درصد برای ادامه کار خود در گفت‌وگو با خانه ملت افزود: تعیین میزان جانبازی تحت نظر بنیاد شهید و جانبازان انجام می‌شود و درصورت تخلف باید به پرونده آنها رسیدگی شود، پیش از این هم به‌دلیل سوءاستفاده از قانون عدم‌به‌کارگیری بازنشستگان مجلس مجبور به ارائه اصلاحیه بر این قانون شد و اگر این‌بار هم اینگونه شود بار دیگر اصلاحیه می‌ز‌نیم.

این خبر را به اشتراک بگذارید