• دو شنبه 28 اسفند 1402
  • الإثْنَيْن 8 رمضان 1445
  • 2024 Mar 18
دو شنبه 26 شهریور 1397
کد مطلب : 30856
+
-

با مردم

با مردم
با مردم


  درخواست از شرکت مترو
با عرض سلام. شهرستان‌های ورامین، پیشوا و قرچک با جمعیت بیش از یک‌میلیون نفری با مشکلات بسیاری در حوزه حمل‌ونقل روبه‌رو هستند. باور کنید یکی از مطالبات جدی مردم از مسئولان در این زمینه تسریع در ساخت و راه‌اندازی متروی تهران-ورامین-پیشواست. از طرفی اجرای پروژه مترو نیز همچنان بلاتکلیف مانده است. این درحالی است که هم‌اکنون بیش از ۲۰۰هزار تردد از ورامین به شهر تهران و بالعکس وجود دارد که اگر خط مترو احداث شود کاهش ۶۰درصدی در سفرها را به همراه خواهد داشت و علاوه بر دسترسی آسان‌تر ساکنان جنوب‌شرق، صرفه‌جویی در انرژی، کاهش ترافیک، کاهش تصادفات و در پی آن حفظ امنیت جانی مردم را به‌دنبال خواهد داشت. متأسفانه کارگران ساکن در این محدوده هر روز در مسیر رفت و برگشت علاوه بر تحمیل هزینه ایاب و ذهاب ناچارند معطلی چندین‌ساعته را تا رسیدن به منزل تحمل کنند که البته این انصاف نیست. از مسئولان ذیربط در شرکت متروی تهران و حومه درخواست رسیدگی داریم.
 

8563...0937


  اطاله دادرسی
سلام. در خبرها خواندم که مسئولان ذیربط در قوه قضاییه اعلام کرده‌اند اطاله دادرسی خیلی کم شده است. اما از سال۷۵ که موضوع خون‌های آلوده مشخص شد و به هپاتیت مبتلا شدیم رنج‌های زیادی کشیده‌ایم. این در حالی است که هنوز هیچ اقدامی در شعبه شهیدبهشتی برای دیه به‌عمل نیامده‌ است. هربار که مراجعه می‌کنیم می‌گویند شما حق پیگیری و مراجعه ندارید، خودمان پیگیریم! آیا 20سال کافی نیست؟
 
5867...0912


  توجه به بخش کشاورزی و دامداری
با عرض سلام و درود بی‌پایان و خداقوت. حمایت همه‌جانبه از اشتغال کشاورزان، ضمن رونق گرفتن محصولات کشاورزی، از مهاجرت روستاییان عزیز به شهرها و کلانشهرها جلوگیری می‌کند. همه می‌دانیم بخش کشاورزی و دامداری به نوبه‌خود شغل و سرمایه بسیار وسیع و فراگیر می‌طلبد و البته پربرکت است و چنانچه در تداوم آن احساس یأس و خستگی پدید بیاید، ناشی از کمبود یا فقدان امکانات و حمایت‌هاست.
 
6263...0938


  درخواست از سازمان تأمین اجتماعی
سلام. ما تعدادی از پزشکان یک درمانگاه خصوصی که طرف قرارداد با تأمین اجتماعی هستیم، بیش از 15‌ماه است که حق‌الزحمه‌مان را پرداخت نکرده‌اند. به مسئولان در سازمان تأمین اجتماعی بگویید به داد ما هم برسند. لطفا منعکس کنید.
 
0673...0937


  خیابان را یکطرفه کنند
مدت‌هاست ساکنان در بلوار فردوس غرب در خیابان سازمان مرکزی به‌علت دوطرفه بودن برای تردد با مشکل روبه‌رو هستند. از طرفی اتومبیل‌های عبوری به‌جای تردد از بلوار شقایق برای رسیدن به بزرگراه حکیم از خیابان سازمان برنامه مرکزی رفت‌وآمد می‌کنند که مزید بر ترافیک سنگین می‌شود. از مسئولان شهری تقاضا داریم ضمن بازدید کارشناسی از محل، در صورت امکان بلوار تقاطع فردوس و سازمان برنامه را مانند بلوار تقاطع بلوار فردوس و خیابان بهار یکطرفه کنند.
 
باورچی از ساکنان محل


  مدیون خون شهدا
با سلام و خسته نباشید. تشییع پیکر پاک 135شهید دوران دفاع‌مقدس در پایتخت که با دهه اول عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) تقارن داشت روح ایثار و جهاد حسینی را دوباره در این کشور زنده کرد. همه ما مدیون خون شهدایی هستیم که برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی از عزیزترین سرمایه خود که جانشان بود،گذشتند.
 
سلیمان بلغار از تهران


  برای مردم هزینه‌تراشی نکنند
در خبر روز یکشنبه در صفحه 20روزنامه نوشته بودید، مقرر شده بانک‌ها برای مقابله با کلاهبرداری‌های فیشینگ از خرداد98 برای مشتریان رمز یک‌بار مصرف تعریف کنند که نیاز به نصب اپلیکیشن بانک روی گوشی هوشمند دارد. این درحالی است که به لطف و همت مسئولان، اقشار ضعیف جامعه توان خرید گوشی هوشمند را ندارند. به مسئولان بگویید بهتر است برای مردم هزینه‌تراشی نکنند.
 
3865...0902

ستون بامردم پل ارتباطی خوانندگان، با تحریریه روزنامه همشهری است. لطفا نظرات خود را که بیشتر جنبه عمومی داشته باشد با ما در میان بگذارید.

این خبر را به اشتراک بگذارید