• پنج شنبه 30 فروردین 1403
  • الْخَمِيس 9 شوال 1445
  • 2024 Apr 18
دو شنبه 26 شهریور 1397
کد مطلب : 30812
+
-

سیامک نعمتی: الدوحیل شکست‌ناپذیر نیست

سیامک نعمتی: الدوحیل شکست‌ناپذیر نیست

پرسپولیس امروز در حساس‌ترین دیدار خود در این فصل در ورزشگاه آزادی به مصاف الدوحیل خواهد رفت. سرخپوشان در شرایطی برابر حریف قطری بازی خواهند کرد که باتوجه به شکست در دیدار رفت باید حتما در این دیدار پیروز شوند. نکته مهم این بازی برای سرخپوشان محرومیت سیامک نعمتی در این مسابقه حساس است. او در بازی برابر نساجی یکی از ستارگان میدان بود تا حالا جای خالی او در بازی برابر الدوحیل احساس شود. سیامک نعمتی در خصوص شرایط خود و پرسپولیس با همشهری به گفت‌وگو پرداخت:
    در آستانه دیدار با الدوحیل برد خوبی را به‌دست آوردید.
بله واقعا بازی خوبی بود. نساجی نشان داد که چه تیم پرقدرتی است اما خوشبختانه در ادامه ما توانستیم به گل برسیم و راحت‌تر بازی کردیم.
    با این پیروزی شرایط تیم در جدول کمی بهتر شد.
خب امسال بسیار کار سختی در لیگ داریم و از سپاهان و ذوب‌آهن گرفته تا تراکتور و استقلال همه تیم‌ها به خوبی خود را تقویت کرده‌اند و هر بازی برای ما حکم یک فینال را دارد.
    فکر می‌کنی پرسپولیس می‌تواند دوباره مدعی قهرمانی باشد.
پرسپولیس با هوادارانی که دارد همیشه مدعی قهرمانی است. در این فصل هم ما با تمام مشکلاتی که داشتیم در رده دوم جدول قرار داریم و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.
    روی یک صحنه در شرایطی که موقعیت خوبی داشتی مصدوم شدی.
بله دقیقا موقع ضربه‌زدن عضلات دوقلوی پایم گرفت و نتوانستم خوب ضربه بزنم و شرمنده هواداران شدم.
    این ۳ امتیاز در آستانه بازی الدوحیل خیلی به شما کمک خواهد کرد.
دقیقا همینطور است. بعد از ۳ تساوی به این پیروزی خیلی احتیاج داشتیم و امیدوارم بچه‌ها در برابر الدوحیل همینطور با قدرت بازی کنند.
    فکر می‌کنی الدوحیل را می‌توانید شکست دهید؟
باید بگویم الدوحیل تیمی نیست که نتوانیم شکستش دهیم. ما در قطر و در بازی رفت هم فشار زیادی به آنها آوردیم و صد درصد می‌توانیم الدوحیل را در تهران شکست دهیم و به دور بعد صعود کنیم.
    برای بازی برگشت محروم هستی.
واقعا حیف شد که در این بازی محروم هستم و نمی‌توانم بازی کنم. خیلی دلم می‌خواست در این شرایط حساس می‌توانستم به تیم کمک کنم اما من به همه بچه‌ها ایمان دارم که می‌توانند کار الدوحیل را در تهران تمام کنند.
 

این خبر را به اشتراک بگذارید