• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
چهار شنبه 21 شهریور 1397
کد مطلب : 30304
+
-

مصرف مشروبات الکلی تقلبی 3قربانی گرفت

ده‌ها نفر به‌دلیل مصرف مشروبات الکلی تقلبی در کرج دچار مسمومیت شدند و گزارش‌های رسیده از مرگ دست‌کم 3نفر از آنها و ایجاد آسیب‌های چشمی برای برخی دیگر حکایت دارد.

به گزارش همشهری، از صبح دیروز چندین نفر که بر اثر مصرف مشروبات الکلی تقلبی دچار مسمومیت شده بودند به بیمارستان‌های کرج مراجعه کردند. شواهد نشان می‌داد مسموم‌شدگان در یک محدوده زندگی می‌کنند و همگی نیز مشروبات الکلی تقلبی و دست‌ساز مصرف کرده بودند. با وجود این اولویت اول، درمان آنها بود. شرایط برخی از این افراد آنچنان وخیم بود که دقایقی پس از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند. سایر مسموم‌شدگان نیز شرایط خوبی نداشتند و برخی دچار مشکلات بینایی شده بودند. اورژانس بیمارستان شهید رجایی کرج یکی از مراکز درمانی بود که بیشترین تعداد حادثه‌دیدگان به آنجا منتقل شده بودند. یک منبع آگاه در این بیمارستان به خبرگزاری صداوسیما گفت: تاکنون مشخص شده یک فروشنده مشروبات الکلی به جای الکل خوراکی، الکل صنعتی داخل مشروبات الکلی ریخته و آن را به مردم فروخته است و همین اقدام موجب آسیب شدید به مصرف‌کنندگان شده است.

در شرایطی که همه از این حادثه هولناک صحبت می‌کردند و هنوز تعداد دقیق قربانیان این حادثه مشخص نشده بود، حاجی رضا شاکرمی، دادستان کرج، دستور ویژه‌ای برای انجام تحقیقات در این خصوص صادر کرد و شخصا به سرکشی از چند بیمارستان پرداخت. او در گفت‌وگو با همشهری شمار قربانیان مصرف مشروبات الکلی تقلبی را 2نفر اعلام کرد و از ادامه بررسی‌ها در این خصوص خبر داد. او گفت: چندین نفر در این حادثه مسموم شده‌اند و تا ظهر دیروز 2نفر جان خود را از دست داده بودند. در این‌باره پرونده قضایی تشکیل شده و تحقیقات برای روشن شدن ابعاد مختلف حادثه در جریان است. از سوی دیگر مهرداد بابایی، رئیس اورژانس البرز قربانیان مصرف مشروبات الکلی تقلبی در کرج را 3نفر اعلام کرد و گفت: طی روزهای گذشته نیز چند نفر به‌دلیل مسمومیت با مصرف مشروبات الکلی به چند بیمارستان در کرج منتقل شده بودند اما صبح سه‌شنبه تعداد افرادی که با این مشکل به بیمارستان منتقل شدند افزایش زیادی داشت و براساس شواهد موجود تاکنون 3نفر جان خود را از دست داده‌اند.

این خبر را به اشتراک بگذارید