• پنج شنبه 6 اردیبهشت 1403
  • الْخَمِيس 16 شوال 1445
  • 2024 Apr 25
دو شنبه 19 شهریور 1397
کد مطلب : 30055
+
-

چاپ نسخه جدید ناطوردشت

دریچه
چاپ نسخه جدید ناطوردشت

انتشارات لیتل براون اعلام کرده، به مناسبت 100سالگی تولد جروم دیوید سالینجر، نویسنده فقید و سرشناس آمریکایی بسته‌ای از آثار داستانی او را با طرح جدید منتشر خواهد کرد.

به گزارش آسوشیتدپرس، سال آینده صدمین سالگرد تولد جی.دی.سالینجر است. سالینجر سال1919 به دنیا آمد و سال2010 از دنیا رفت. ناطوردشت پرطرفدارترین رمان سالینجر در نقد جامعه مدرن غرب به‌خصوص کشور آمریکا نوشته شده که سال‌ها پیش و برای نخستین‌بار احمد کریمی حکاک، آن را به فارسی برگرداند.
انتشارات لیتل براون اعلام کرده است، به مناسبت 100سالگی تولد سالینجر تصمیم دارد نسخه جدیدی از رمان ناطوردشت را چاپ کند. 3 اثر داستانی دیگر سالینجر نیز همراه ناطوردشت در بسته‌ای به مخاطبان عرضه خواهد شد. «فرانی و زویی»، مجموعه داستان و «تیرهای سقف را بالا بگذارید» کتاب‌هایی هستند که لیتل براون وعده چاپ مجدد آنها را داده است.

پیش از این اخباری از انتشارات لیتل براون مبنی بر چاپ آثار منتشر نشده سالینجر آمده بود ولی تا‌کنون هیچ اثر جدیدی از سالینجر توسط این انتشارات چاپ نشده است. سال2010 بعد از درگذشت سالینجر شایعاتی مبنی بر چاپ کتاب‌های جدید وی توسط لیتل براون وجود داشت. مسئولان انتشارات لیتل براون همچنین از برگزاری نمایشگاهی در اکتبر سال2019 به‌ میزبانی کتابخانه عمومی شهر نیویورک خبر می‌دهند. در این نمایشگاه نامه‌های دستنویس از سالینجر و آثار هنری از آرشیو خصوصی او به نمایش گذاشته خواهد شد. ناطور دشت، نخستین کتاب سالینجر، در مدت کمی شهرت و محبوبیت فراوانی برای او به همراه آورد.

این خبر را به اشتراک بگذارید
در همینه زمینه :